Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Towarzystwo Religioznawcze
Journal
Przegląd Religioznawczy
Year
2023
Volume
---
Issue
4(290)
Identifiers
Cover
Volume contents
4(290)
article:
Czy konfucjanizm jest religią?
(
Kosior K.
), p. 3-25
article:
Charyzmaty w świadectwach Ojców Kościoła drugiej połowy II wieku
(
Gajewski W.
), p. 27-38
article:
Rozstania współczesnych teologów z Kościołem katolickim. Wybrane przykłady
(
Drozdowicz Z.
), p. 39-58
article:
Globalny sukces mormonizmu i jego uwarunkowania
(
Sztajer S.
), p. 59-71
article:
Religijna potencja apokryfów jako duchowe tworzywo literatury – wybrane przykłady
(
Jocz A.
), p. 73-83
article:
Ruch ewangelii społecznej w recepcji myśli Washingtona Gladdena wobec przemian społecznych w Stanach Zjednoczonych Ameryki na przełomie XIX i XX wieku
(
Dama S.
), p. 85-95
article:
Nieśmiertelność i religia w rozważaniach Miguela de Unamuno
(
Iwanicki J.
), p. 97-107
article:
Bond with God and empathy among young Polish Roman Catholics. Indications of religious education
(
Przybylska I.
,
Sobańska A.
), p. 109-128
article:
Magia czasu wojny. Współczesne praktyki magiczne w perspektywie wojen XX wieku i konfliktu w Ukrainie
(
Drozdowicz J.
), p. 129-143
article:
Rosyjska inwazja na Ukrainę jako wyzwanie dla Kościoła katolickiego
(
Kusiak P.
), p. 145-154
article:
Business called Jesus. Faith branding in the Polish and Italian communities following the strategy of power evangelism
(
Berdowicz E.
), p. 155-168
article:
The evolution of the orthodox view of the Eucharist in the light of Western European anti-heretical texts of the 11th and 12th centuries
(
Hinz-Wieczorek L.
), p. 169-186
article:
Chrześcijaństwo stosowane. Dwie ewangelie amerykańskiego kapitalizmu
(
Sójka J.
), p. 187-211
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.