Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Journal
Marketing i Rynek
Year
2024
Volume
---
Issue
11
Identifiers
Cover
Volume contents
11
article:
Polscy konsumenci wobec samochodów elektrycznych
(
Hanus G.
), p. 3-12
article:
Tworzenie społeczności wokół marki jako sposób budowania jej rozpoznawalności i lojalizowania konsumentów. Case study międzynarodowego projektu Adidas Runners
(
Wyciszkiewicz P.
), p. 13-22
article:
Ocena kondycji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstw produkujących rośliny metodami in vitro
(
Pożoga M.
,
Cichocka K.
,
Olewnicki D.
), p. 23-37
article:
Motherhood, fatherhood, and advertising: How Polish consumers perceive the image of parenthood in femvertising and menvertising?
(
Macias K.
), p. 38-47
article:
Postawy przedsiębiorców wobec innowacji – perspektywa regionalna
(
Kaczyński S.
), p. 48-55
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.