Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Journal
Studia Edukacyjne
Year
2020
Volume
---
Issue
56
Identifiers
Cover
Volume contents
56
article:
Edukacja w epoce współczesnych kryzysów
(
Morbitzer J.
), p. 7-26
article:
Potencjał edukacyjny szkoły a strategie adaptacji uczniów
(
Murawska I.
,
Przyborowska B.
), p. 27-38
article:
Językowy obraz wojny według uczniów klas IV-VII szkoły podstawowej
(
Kuszak K.
), p. 39-56
article:
Problemy i potrzeby uczniów klas IV szkoły podstawowej w relacjach z rówieśnikami
(
Deptuła M.
,
Borucka A.
), p. 57-84
article:
Kapitał i zaufanie społeczne a aktywność obywatelska w Anglii i Polsce – implikacje dla edukacji obywatelskiej
(
Hejwosz-Gromkowska D.
), p. 85-109
article:
Symbole wielokulturowości w przestrzeni publicznej na rzecz przeciwdziałania nietolerancji
(
Walancik M.
), p. 111-127
article:
Satysfakcja zawodowa a style humoru nauczycieli
(
Karłyk-Ćwik A.
), p. 129-152
article:
Seniorzy w cyberprzestrzeni. Między stereotypem a rzeczywistością
(
Błeszyńska K. M.
,
Orłowska M.
), p. 153-166
article:
Narracje rodziców młodzieży z zaburzeniami psychicznymi
(
Kubiak H.
), p. 167-184
article:
Wybrane aspekty realizacji współczesnych ról rodzicielskich ze szczególnym uwzględnieniem zniewolonego macierzyństwa
(
Matysiak-Błaszczyk A.
,
Ściupider-Młodkowska M.
), p. 185-198
article:
Czy badacze jakościowi wiedzą co widzą, a osoby badane wiedzą co mówią? O jakości danych jakościowych
(
Trusz S.
), p. 199-219
article:
Tutoring, mentoring i coaching w edukacji osób z trudnościami w uczeniu się
(
Wawrzyniak S.
), p. 221-234
article:
Miłość, wierność i odpowiedzialność w przestrzeniach spotkań młodzieży studiującej
(
Ściupider-Młodkowska M.
), p. 235-251
article:
Doradca zawodowy we współczesnym systemie edukacyjnym
(
Szczechowiak E.
), p. 253-266
article:
Eudajmonizm w dobie pokolenia Z. Rozważania aksjologiczne
(
Grzesiak E.
), p. 267-296
article:
Rodzina naturalna a rodzina zastępcza. Pojęcia, podobieństwa i różnice
(
Walancik-Ryba K.
), p. 297-307
article:
The Significance of the Participatory Approach in Health Promotion and Cancer Prevention
(
Leksy K.
), p. 309-321
article:
Mieć ciastko i zjeść ciastko, czyli o postawach przedsiębiorczych wśród humanistów na przykładzie studentów i studentek kierunków humanistycznych uczelni wyższych z Polski, Hiszpanii i Norwegii. Wstępny raport z badań
(
Cytlak I.
,
Jarmużek J.
), p. 323-338
article:
Historia autyzmu: od baśni i legend po badania genetyczne – laboratorium budowy mitów w nauce
(
Osóbka K.
), p. 339-367
article:
Neuropedagogika wśród dyscyplin naukowych – próba doprecyzowania nazewnictwa
(
Chojak M.
), p. 369-384
article:
Cosplay – znaczenie fenomenu w relacjach uczestniczek
(
Wrona D.
), p. 385-399
article:
Topoanaliza autobiograficzno-symboliczna jako metoda badania (nie)dokończonych marzeń
(
Piasecka M.
), p. 401-419
article:
Factors for Chinese Students Choosing Poland Higher Education
(
Diao R.
), p. 421-434
article:
The Arab Educational System in Israel: Challenges and Changes
(
Diala Abu-Oksa E.
), p. 435-448
article:
Oskar Szwabowski, Nekrofilna produkcja akademicka i pieśni partyzantów, Instytut Pedagogiczny Uniwersytetu Wrocławskiego, Warszawa 2019, ss. 349
(
Kruszyńska E.
), p. 449-456
article:
Thurston Domina, Benjamin G. Gibbs, Lisa Nunn, Andrew Penner, Education and society. An Introduction to Key Issues in the Sociology of Education, University of California Press, pp. 328
(
Adamczewski J.
), p. 456-458
article:
Report from the International Scientific Conference ”University and College against the crises of autonomy” Szczecin, September 14-15, 2018
(
Rogalska E.
), p. 459-464
article:
Sprawozdanie z LISBON ADDICTIONS 2019 Third European Conference on Addictive Behaviours and Dependencies Lizbona (Portugalia), 23-25 października 2019
(
Karaszewska H.
,
Pawełek K.
,
Silecka-Marek E.
,
Rajewska de Mezer J.
), p. 465-468
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.