Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Journal
Studia Edukacyjne
Year
2022
Volume
---
Issue
67
Identifiers
Cover
Volume contents
67
article:
„Powinieneś umieć się uczyć” – staropolskie rady jak się uczyć, aby się nauczyć (ciąg dalszych rozważań o tym, że wszystko już było)
(
Żołądź-Strzelczyk D.
), p. 7-21
article:
Edukacja emocjonalna a rozwój emocjonalny dziecka
(
Kubiak H.
,
Kubiak-Frątczak A.
), p. 23-38
article:
Przemoc prenatalna w obrazie klinicznym pregoreksji
(
Cichecka-Wilk M.
), p. 39-56
article:
Creativity in Pedagogical Research – Review of Selected Concepts
(
Kasprzak M.
), p. 57-68
article:
Współczesna kobiecość i męskość w opiniach młodych dorosłych – analiza w kontekście stereotypów płci oraz własnych koncepcji tożsamości płciowych badanych
(
Dobosz D.
), p. 69-84
article:
Rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych. O potrzebie uzupełnienia ujęcia psychologicznego o refleksję filozoficzną
(
Rumianowska A.
), p. 85-94
article:
Oczyma wyobraźni – o znaczeniu zabawy w rozwoju dzieci niewidomych
(
Lewandowska P.
,
Jakoniuk-Diallo A.
), p. 95-104
article:
Zabawki „mówiące” w rozwoju mowy dziecka do trzeciego roku życia
(
Król A.
), p. 105-120
article:
Agnieszka Michalkiewicz-Gorol, (2020). Aksjologiczny wymiar paidei w rozważaniach Sebastiana Petrycego z Pilzna. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls, ss. 216
(
Śliwerski B.
), p. 121-123
article:
Lidia Bielinis, (2022). Uczenie się w przestrzeniach cyfrowych uniwersytetu. Studium teoretyczno-empiryczne. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls, ss. 336
(
Klichowski M.
), p. 123-124
article:
Dobrochna Hildebrandt-Wypych, Alexander W. Wiseman (red.) (2021). Comparative Perspectives on School Textbooks. Analyzing Shifting Discourses on Nationhood, Citizenship, Gender, and Religion. London: Palgrave MacMillan, ss. 393
(
Stawska M.
), p. 124-129
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.