Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Kolegium Zarządzania i Finansów
Journal
Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów
Year
2023
Volume
---
Issue
192
Identifiers
Cover
Volume contents
192
article:
Nauki prawne oraz ekonomia i finanse wobec problemu walutowych kredytów hipotecznych – rekomendacja integrująca perspektywy obu dyscyplin nauk społecznych
(
Zaleśkiewicz M.
), p. 11-30
article:
Model konsorcjum faktoringowego a płynność finansowa dużego przedsiębiorstwa
(
Bekas M.
), p. 31-45
article:
Edukacja finansowa w Polsce na tle rozwiązań europejskich
(
Suska M.
), p. 47-66
article:
Czy wynagradzanie sygnalistów poprawi skuteczność whistleblowingu oraz wykrywalność nieprawidłowości?
(
Martysz C. B.
,
Nikołajczuk A.
), p. 67-87
article:
Wpływ sztucznej inteligencji na rynek finansowy w procesie podejmowania decyzji ekonomicznych – szanse, wyzwania i rekomendacje
(
Ziółkowska E.
), p. 89-108
article:
Kapitał intelektualny a wskaźnik koncentracji właścicielskiej jako determinanta wyceny przedsiębiorstw produkcyjnych notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
(
Zalewski A.
), p. 109-127
article:
Waluty cyfrowe banku centralnego w kontekście ryzyka dezintermediacji sektora bankowego
(
Chrzanowski M.
), p. 129-143
article:
Działania regulacyjne w rozwoju sprawozdawczości CSR jako sposób eliminacji greenwashingu
(
Małkowska R.
,
Walczak M.
), p. 145-165
article:
Weksel jako instrument finansowy w kontekście dematerializacji papierów wartościowych – rekomendowane działania
(
Janicka-Michalak T.
,
Kreczmańska-Gigol K.
), p. 167-186
article:
Znaczenie czynników behawioralnych w zarządzaniu kryzysowym
(
Czerwonka M.
,
Siembida J.
,
Staniszewska A.
), p. 187-203
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.