Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
13
Journal
Investigationes Linguisticae
Publisher
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Year
2006
Identifiers
Volume contents
13
article:
Proposition for teaching metaphors and idioms of Modern Greek as a foreign language
(
Andreou G.
,
Galantomos I.
), p. 1-8
article:
Close Copy Speech Synthesis for Speech Perception Testing
(
Bachan J.
,
Gibbon D.
), p. 9-24
article:
La enseñanza y el aprendizaje de los conectores contraargumentativos en español como lengua extranjera. El uso del CORPUS de alumno
(
Górska W.
), p. 25-43
article:
The Macrostructure and Register of Chinese, English and Polish School Certificates and University Diplomas
(
Grzybek J.
,
Matulewska A.
), p. 44-61
article:
Ćwiczenie czytania w języku obcym wspomagane komputerowo programem Colorado Literacy Tutor
(
Juszczyk K.
), p. 62-85
article:
Legal Definitions in English, Hungarian and Polish Statutory Instruments
(
Kaczmarek K.
,
Matulewska A.
), p. 86-101
article:
Przykład metodologii badań nad językiem jako nośnikiem statusu
(
Kamasa V.
), p. 102-117
article:
Analiza akustyczna polskich spółgłosek nosowych realizowanych przez dzieci niesłyszące
(
Kleśta J.
), p. 118-134
article:
Wirtualna edukacja w Polsce i na świecie
(
Korcz P.
,
Matulewski M.
), p. 135-149
article:
Umiejętność odtwarzania hierarchii typu hiponimicznego przez niewidomych i widzących użytkowników języka
(
Mikołajczak-Matyja N.
), p. 150-170
article:
Analiza błędów w przekładzie unijnych aktów normatywnych na przykładzie Council Regulation (EC) no 1346/2000 of 29 May 2000 on Insolvency Proceedings.
(
Nowak P.
), p. 171-195
article:
The Logical Discipline of Normative Argumentation. Some considerations on the axiological status of speech acts
(
Wawrzyniak J.
), p. 196-205
article:
Stylizacja tonów tajskich za pomocą Prosogramu
(
Włodarczak M.
), p. 206-219
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.