Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
30
Journal
Rocznik Andragogiczny
Publisher
Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
Year
2023
Identifiers
Volume contents
30
article:
Z dziejów polskiej teorii i praktyki edukacji dorosłych w III Rzeczypospolitej. Akademickie Towarzystwo Andragogiczne (1993–2023)
(
Maliszewski T.
), p. 19-40
article:
From the history of Polish adult education theory and practice in the Third Republic of Poland. The Academic Andragogy Society (1993‒2023)
(
Maliszewski T.
), p. 41-64
article:
Andragogika jako dyscyplina akademicka
(
Półturzycki J.
), p. 65-84
article:
Badania nad oświatą dorosłych w obliczu metodologicznego przełomu
(
Malewski M.
), p. 85-96
article:
Dylematy andragogiki
(
Czerniawska O.
), p. 97-106
article:
Polskie tradycje instytucji edukacji dorosłych w kontekście uczenia się całożyciowego
(
Stopińska-Pająk A.
), p. 107-120
article:
Twórcy polskiej dydaktyki dorosłych
(
Aleksander T.
), p. 121-138
article:
Powojenny ogląd samokształcenia w Polsce
(
Kargul J.
), p. 139-152
article:
Edukacja kulturalna dorosłych w teorii i badaniach empirycznych w Polsce po 1989 r. – wybrane aspekty
(
Słowińska S.
), p. 153-170
article:
Karta z dziejów pewnej międzynarodowej idei oświatowej. Uniwersytet ludowy jako miejsce edukacji kulturalnej w regionie
(
Maliszewski T.
), p. 171-182
article:
Edukacja i uczenie się – wokół pojęć
(
Muszyński M.
), p. 185-198
article:
Nieformalna edukacja dorosłych. Nieostre zakresy, nieuchwytne znaczenia
(
Pierścieniak K.
), p. 199-228
article:
Kultury uczenia się: kilka refleksji w kontekście uczenia się przez całe życie
(
Przybylska E.
), p. 229-244
article:
Kapitał emocjonalny w perspektywie całożyciowego uczenia się – ujęcie adaptacyjne versus krytyczne
(
Góralska R.
), p. 245-270
article:
Strategie edukacyjne dorosłych (na przykładzie studentów studiów niestacjonarnych Wydziału Pedagogicznego UW)
(
Skibińska E.
), p. 271-282
article:
Uczenie się w dorosłości – trudności i ich kompensacja
(
Matlakiewicz A.
), p. 283-292
article:
Nauczyciel jako organizator procesu samokształcenia dorosłych
(
Frąckowiak A.
), p. 293-308
article:
Biograficzność w oświacie dorosłych – wybrane stanowiska
(
Dubas E.
), p. 309-330
article:
Uczenie się w perspektywie biograficzności. Perspektywa andragogiczna
(
Golonka-Legut J.
), p. 331-350
article:
Jaka edukacja i dla kogo? Biografie edukacyjne dorosłych i ich społeczny wymiar
(
Jurgiel-Aleksander A.
), p. 351-376
article:
Stulecie rozwoju edukacji dorosłych w Polsce (1918–2018)
(
Półturzycki J.
), p. 377-398
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.