Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Journal
Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja
Year
2019
Volume
22
Issue
3(87)
Identifiers
Cover
Volume contents
3(87)
article:
Integralna czy komplementarna? „Archeologia” transformacji polskiej pedagogiki ogólnej w XX wieku
(
Stępkowski D.
), p. 7-26
article:
Autonarracyjna (re)konstrukcja historii życia poprzez „odkrywanie siebie z powrotem”
(
Krawczyk-Bocian A.
), p. 27-44
article:
Czy pojawienie się mobilnych technologii w klasie szkolnej oznacza zmianę?
(
Kopciewicz L.
), p. 47-69
article:
Kształtowanie środowiska dźwiękowego jako przejaw kreatywności dzieci
(
Sasin M.
), p. 71-83
article:
Doświadczanie emancypacji w procesie pisania pracy magisterskiej
(
Piechowska M.
), p. 87-100
article:
25-lecie Polskiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku we Lwowie
(
Zych A. A.
), p. 105-110
article:
Recenzja książki: Anna Babicka-Wirkus, Kultury oporu w szkole. Działania – motywacje – przestrzeń. Wydawnictwo Wolters Kluwer, Warszawa 2019, ss. 320
(
Zwiernik J.
), p. 113-118
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.