Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania
Journal
Problemy Zarządzania
Year
2016
Volume
---
Issue
1/2016 (58), t.2
Identifiers
Cover
Volume contents
1/2016 (58), t.2
article:
Trendy konsumpcjonizmu 3.0 i ich wpływ na kształtowanie wirtualnej wspólnoty wokół marek – przypadek marki Nutella
(
Skorek M.
,
Ambroziak M.
), p. 13-29
article:
Wydatki i trendy w konsumpcji w gospodarstwach domowych wysokodochodowych
(
Piekut M.
), p. 30-44
article:
Doświadczenia we wspólnotach wokół marki w szkolnictwie wyższym
(
Dziewanowska K.
), p. 45-60
article:
Konsument 3.0 – specyfika i implikacje dla marketingu w świetle opinii menedżerów
(
Wilczak A.
), p. 61-73
article:
Wpływ postrzegania prywatności w sieci na kształtowanie modelu konsumenta 3.0
(
Szumski O.
), p. 74-86
article:
Rola konsumenta w procesie kreowania wartości opartej na zasadzie 5R
(
Wilczak A.
), p. 87-99
article:
Charakterystyka europejskich konsumentów żywności ekologicznej – motywy, działania i implikacje
(
Średnicka-Tober D.
,
Kazimierczak R.
,
Hallmann E.
), p. 100-108
article:
Teorie i typologia konfliktu celów na przykładzie konsumpcji żywności
(
Wielicka-Regulska A.
,
Goryńska-Goldmann E.
,
Gazdecki M.
), p. 109-124
article:
Marketing tradycyjny, relacji i doświadczeń marek usługowych i produktowych – komunikacja z konsumentem na portalu Facebook
(
Stangierska D.
,
Górska-Warsewicz H.
), p. 125-137
article:
Nowa regulacja upadłości konsumenckiej jako instrument ochrony praw ekonomicznych konsumenta
(
Czernicki P.
), p. 138-155
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.