Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Journal
Środkowoeuropejskie Studia Polityczne
Year
2012
Volume
---
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Harcownik – nowy typ wizerunku politycznego
(
Pawełczyk P.
), p. 7-14
article:
Wyspecjalizowane agencje marketingowe w działalności rynkowej krajowych organizacji politycznych
(
Sempach M.
), p. 15-30
article:
Ewolucja marketingu politycznego w percepcji wyborców
(
Churska-Nowak K.
,
Fojutowski Ł.
), p. 31-44
article:
Kampania wyborcza w nowych mediach – aspekty prawne
(
Skrzypczak J.
), p. 45-68
article:
Rekwizyt jako narzędzie komunikowania politycznego
(
Jakubowski J.
), p. 69-86
article:
Kampania permanentna versus kampania, której nie było. Rzecz o wyborze prezydenta miasta Kielce
(
Kasińska-Metryka A.
,
Olszewski P.
), p. 87-98
article:
Konstruowanie wzajemnych relacji jako element stylu uprawiania polityki PO i PiS
(
Marzęcki R.
), p. 99-116
article:
Infotainment jako narzędzie formatowania społeczeństwa w warunkach medialnej demokracji
(
Golinowski J.
), p. 117-136
article:
Język ideologii a język agresji w wypowiedziach politycznych
(
Laskowska E.
), p. 137-146
article:
Dziennikarze i politycy. Blisko, coraz bliżej
(
Piechocki M.
), p. 147-164
article:
Kampania negatywna, czy nieistniejący „czarny” PR, jako metody dyskredytowania przeciwnika politycznego
(
Noremberg D.
), p. 165-180
article:
Blogi polityków. Kto, dlaczego i o czym pisze?
(
Bagieńska-Masiota A.
), p. 181-196
article:
Polityczne show jako nowoczesny przykład komunikowania politycznego. Narodziny telewizyjnych debat wyborczych w Wielkiej Brytanii
(
Rożewska A.
), p. 197-208
article:
Zachowania polityczne a zachowania wyborcze w dobie kampanii permanentnej
(
Scheffs Ł.
), p. 209-222
article:
Prezydenckie prawybory w Platformie Obywatelskiej jako przykład politycznego show
(
Maguś W.
), p. 223-236
article:
„Nicea albo śmierć”, czyli polski dyskurs polityczny na temat Traktatu ustanawiającego Konstytucję dla Europy i jego wpływ na stosunki polsko-niemieckie
(
Bielawska A.
), p. 237-258
article:
Cel uświęca środki? O współczesnym wymiarze politycznego makiawelizmu na przykładzie wyborów samorządowych w 2010 roku w województwie opolskim
(
Kaczmarek M.
), p. 259-278
article:
Rola fotografii w komunikowaniu politycznym na przykładzie „portretu podwójnego” Lecha i Marii Kaczyńskich
(
Mateja M.
), p. 279-292
article:
Kampania wyborcza na fotelu prezydenckim – skuteczne metody zarządzania informacją w mieście
(
Jadachowska A.
), p. 293-308
article:
Język polityki w warunkach kampanii permanentnej na przykładzie miasta Wałbrzycha
(
Glinka K.
), p. 309-326
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.