Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Rzeszowski. Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
Journal
Polityka i Społeczeństwo
Year
2023
Volume
22
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Obecna polityka kulturalna Unii Europejskiej i jej wpływ na bezpieczeństwo kulturowe w regionie
(
Chyc A.
,
Kogut B.
,
Malec N.
,
Tyburska A.
), p. 5-19
article:
Twitter jako narzędzie komunikacji uczelni
(
Czechowska-Derkacz B.
,
Lusińska A.
), p. 20-32
article:
Policja jako instrument systemu bezpieczeństwa V Republiki Francuskiej
(
Fehler W.
,
Rytel-Baniak I.
), p. 33-50
article:
Między niską dzietnością a wzrostem długości życia w Japonii. O podniesieniu wagi polityki demograficznej w okresie rządów Shinzō Abe 2012-2020
(
Guzik J.
,
Pletnia M.
,
Tkaczyński J.
), p. 51-65
article:
Nowoczesne samorządy potrzebują mediów społecznościowych? O wykorzystywaniu nowych mediów przez jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie województwa śląskiego
(
Kornacka-Grzonka M.
), p. 66-79
article:
Prezydent RP w procedurze tworzenia Rady Ministrów w latach 1996–2005
(
Leszczyńska-Wichmanowska K.
), p. 80-96
article:
Inwazja Rosji na Ukrainę na łamach tygodnika katolickiego „Niedziela”
(
Leśniczak R.
), p. 97-117
article:
Instytucja prezydenta w koncepcjach wysuwanych w Polsce w latach osiemdziesiątych
(
Łabędź K.
), p. 118-131
article:
Ilościowa i jakościowa analiza wolności w programach zwycięskich komitetów wyborczych w wyborach do Sejmu RP w 2019 roku
(
Maj P.
), p. 132-144
article:
Z dziejów granicy PRL – ZSRR po II wojnie światowej. Wybrane przypadki kontrabandy oraz nielegalnego przekraczania linii granicznej
(
Olechowski P.
), p. 145-158
article:
The president, the superior, the leader: the head of the state in the political thought of the popular movement 1918–1939
(
Podgajna E.
), p. 159-178
article:
Kierunki rozwoju badań myśli politycznej – wprowadzenie do dyskusji nad problematyką
(
Radomski G.
,
Tomaszewski P.
), p. 179-202
article:
Analiza stanowisk Jerzego Śliwowskiego i Leona Radzinowicza w dyskursie o genezie prawa penitencjarnego
(
Sobecki T.
), p. 203-217
article:
Ochrona mniejszości narodowych w Republice Łotewskiej z perspektywy mniejszości polskiej – studium konstytucyjnoprawne
(
Szwed K.
), p. 218-231
article:
Ocena użyteczności pisma Braille’a w kontekscie poprawy dostępności informacji, zapewnienia bezpieczeństwa i zaspokojenia potrzeb komunikacyjnych konsumentów z dysfunkcją wzroku
(
Trojnar K.
,
Tereszkiewicz K.
), p. 232-244
article:
Społeczno-edukacyjne uwarunkowania wykorzystania kształcenia na odległość
(
Tuczyński K.
), p. 245-256
article:
Edukacja pozaformalna wsparciem edukacji w społeczeństwie informacyjnym
(
Warchoł T.
), p. 257-269
article:
Stronnictwa ludowe PSL Piast i PSL Wyzwolenie wobec wyboru pierwszego Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
(
Wichmanowski M.
), p. 270-284
article:
Relacje władz Jordanii z muzułmańskim ruchem fundamentalistycznym za panowania Abd Allaha II. Z badań nad stabilnością monarchii arabskich
(
Wróblewski B.
), p. 285-295
article:
Postępowania sprawdzające w świetle ustawy o ochronie informacji niejawnych jako zagrożenie dla niezależności Najwyższej Izby Kontroli oraz bezpieczeństwa politycznego państwa
(
Zapart R.
), p. 296-309
article:
Wojna informacyjna w globalnej przestrzeni bezpieczeństwa międzynarodowego w XXI wieku (wybrane aspekty)
(
Żebrowski A.
,
Szkurłat I.
), p. 310-324
article:
Agata Błoch, Wolni i zniewoleni. Głosy grup podporządkowanych w historii imperium portugalskiego, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń 2022, 472 ss.
(
Rudowski T.
), p. 325-333
article:
Jan Ryszard Sielezin, Metodologia badań społecznych: definicje, terminy, pojęcia, Wydawnictwo Poligrafia AD REM, Jelenia Góra 2021, ss. 248.
(
Szwed-Walczak A.
), p. 334-339
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.