Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Journal
Edukacja Ekonomistów i Menedżerów
Year
2012
Volume
25
Issue
3
Identifiers
Cover
Volume contents
3
article:
Szkoła wyższa na rynku usług edukacyjnych
(
Cichoń S.
), p. 11-27
article:
Edukacja menedżerów jako warunek skutecznej implementacji koncepcji zrównoważonego rozwoju w działalność biznesową
(
Przychodzeń J.
,
Przychodzeń W.
), p. 29-44
article:
Studenci, pracodawcy, wykładowcy – różne wizje kompetentnego pracownika
(
Buttler D.
), p. 45-57
article:
Wykorzystanie narzędzi komunikacji społecznej w budowaniu zewnętrznego wizerunku pracodawcy z wyboru
(
Raczyńska M.
,
Stachowska S.
), p. 59-72
article:
Geograficzny wymiar luki kompetencyjnej na rynku pracy UE
(
Idczak P.
), p. 73-89
article:
Kontekst instytucjonalny przechodzenia z edukacji wyższej do pracy – przykład fiński
(
Czarnecki K.
), p. 91-112
article:
Monitorowanie losów absolwentów. Zarys metodologii i metodyki badania w Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu
(
Białowąs S.
,
Buttler D.
,
Klimanek T.
,
Szwarc K.
), p. 115-130
article:
Badanie stopnia dopasowania kompetencji studentów do potrzeb pracodawców – problemy operacjonalizacji i pomiaru
(
Andrałojć M.
), p. 131-148
article:
„Chcemy pracy!” – motywacje i oczekiwania studentów wobec uczelni ekonomicznych
(
Sławecki B.
,
Wach-Kąkolewicz A.
), p. 149-165
article:
Oczekiwania studentów UEP wobec przyszłego pracodawcy
(
Szwarc K.
), p. 167-184
article:
Czy uniwersytet to miejsce dla osób, które chcą wiedzieć? Kształcenie akademickie a potrzeba poznania studentów
(
Michoń P.
), p. 185-197
article:
Kompetencje studentów: ocena z perspektywy studentów, pracodawców i nauczycieli akademickich
(
Andrałojć M.
), p. 199-214
article:
Tradycyjna a adaptacyjna metoda zarządzania projektami szkoleniowymi
(
Sierpowski T.
), p. 217-233
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.