Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Journal
Przegląd Pedagogiczny
Year
2024
Volume
---
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
The phenomenological method applied in pedagogy. Some critical reflection for practice
(
Głażewski M.
), p. 9-17
article:
Funkcje nauczyciela dzisiaj. Uwagi wstępne
(
Górniewicz J.
), p. 18-43
article:
Wytrwałość w działaniu i jej znaczenie dla osiągnięć szkolnych uczniów
(
Nikel M.
), p. 44-60
article:
Ścisłość jakościowych projektów badań społecznych według założeń techniki RADaR
(
Grzesiak-Bramańska K.
), p. 63-91
article:
Nauczyciel przedszkola i wczesnej edukacji jako kluczowa postać w edukacji dzieci najmłodszych w narracjach studentów pedagogiki
(
Nosek-Kozłowska K.
), p. 92-106
article:
Postrzeganie studentów kierunków pedagogicznych na temat własnej edukacji matematycznej
(
Bojarska-Sokołowska A.
), p. 107-125
article:
Autorytet nauczyciela akademickiego w opinii studentów
(
Olender-Jermacz B.
), p. 126-135
article:
Katalog zbioru idealnego. Źródło do badań nad kształceniem nauczycieli w zakresie edukacji regionalnej i międzykulturowej w zasobie Archiwum Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
(
Lisowska K.
), p. 136-154
article:
Bolesław Wytrążek (1907–1978) i jego wkład w organizację i rozwój szkolnictwa pedagogicznego w Olsztyńskiem
(
Radziszewska M.
), p. 155-175
article:
Między powinnościami a codziennością
(
Sawczuk W.
), p. 179-192
article:
Nauczyciel „szyty na miarę” – efektywny dydaktyk czy spolegliwy animator?
(
Matyjewicz M.
), p. 193-204
article:
Ewa Radanowicz (2020). W szkole wcale nie chodzi o szkołę (ang. At school it is not at all about school), ss. 296,Wydawnictwo SENSOR Justyna Radanowicz
(
Sarbiewska A.
), p. 207-211
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.