Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Towarzystwo Badania Gier (Games Research Association of Poland)
Journal
Homo Ludens
Year
2023
Volume
---
Issue
1(16)
Identifiers
Cover
Volume contents
1(16)
article:
Methods and tools for game writing and narrative design in professional books from 2019 to 2022
(
Kot Y. I.
,
Mochocki M.
), p. 13-48
article:
Nauczanie historii poprzez gry – wstępne wyniki badań
(
Lipińska M.
,
Chudzik J.
,
Niziński R.
), p. 51-66
article:
Dysonans ludonarracyjny i dysonans metanarracyjny – studia wybranych przypadków
(
Figoń M.
), p. 67-92
article:
Aktywizująca rola gry The Inquisitor na zajęciach łaciny prowadzonych w grupach o specjalności „Projektowanie rozrywki interaktywnej oraz lokalizacja gier i oprogramowania spring-write”
(
Golik-Prus A.
), p. 93-106
article:
Realizm czy nominalizm? Iluzja agonu w znaczeniu płci
(
Jabłoński A.
), p. 107-126
article:
Ludonarrative coherence and ludomusical harmony: the case of Night in the Woods
(
Mochocka A.
,
Walczak R.
), p. 127-141
article:
Czy Minecraft wspiera języki zagrożone?
(
Piekarski M.
), p. 143-162
article:
Multitextuality in RPGs: a ludonarrative synergy model for video game text analysis
(
Solska D.
), p. 163-180
article:
Performatyka i gry komputerowe w służbie edukacji. Wprowadzenie do zagadnienia
(
Szymala J.
), p. 181-197
article:
Gamifikacja* kursu na uczelni wyższej – studium przypadku
(
Zielińska-Nowak K.
), p. 199-218
article:
Wzorzec gatunkowy instrukcji gry planszowej
(
Zielińska-Nowak K.
), p. 219-249
article:
Geocaching, czyli poszukiwanie skarbów
(
Ziemkowska J.
), p. 251-262
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.