Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Rzeszowski
Journal
Edukacja-Technika-Informatyka
Year
2019
Volume
10
Issue
4
Identifiers
Cover
Volume contents
4
article:
Współczesne przedszkole jako miejsce kształtowania kompetencji międzykulturowych
(
Ordon U.
), p. 17-24
article:
Wspólna edukacja rodziców, uczniów i nauczycieli w ramach projektu „Twórcze dzieci – w poszukiwaniu indywidualności”
(
Lulek B.
), p. 25-31
article:
Organizacja przestrzeni klasy szkolnej a efektywność nauczania
(
Ochojska D.
), p. 32-37
article:
Architektoniczna przestrzeń edukacyjna szkoły – oczekiwania uczniów, nauczycieli i rodziców
(
Solecka A.
,
Walat W.
), p. 38-45
article:
Rozwijanie aktywności twórczej uczniów poprzez gry dydaktyczne
(
Długosz A.
), p. 46-52
article:
Współczesne uwarunkowania wychowania moralnego dzieci. Zarys problematyki
(
Langier C.
), p. 53-59
article:
Dialog i zaufanie w przestrzeni edukacyjnej
(
Babiarz M. Z.
), p. 60-65
article:
Poznać, aby zrozumieć. Idea tolerancji we współczesnej edukacji
(
Garbuzik P.
), p. 66-71
article:
Poszerzanie wiedzy technicznej uczniów szkół podstawowych poprzez lekturę „Małego Gościa Niedzielnego” i poznawanie Szlaku Zabytków Techniki
(
Skoczylas-Krotla E.
), p. 72-78
article:
Idea sprawiedliwości naprawczej w mediacji
(
Urbańska M.
), p. 79-84
article:
Technické vzdelávanie a profesijná orientácia žiakov základných škôl
(
Ažaltovičová M.
,
Tomková V.
), p. 85-91
article:
Technické vzdelávanie v kontexte vplyvu faktorov na priebeh edukačného procesu
(
Depešová J.
), p. 92-97
article:
Integracja edukacyjna z rówieśnikami z niepełnosprawnością w percepcji młodzieży polskiej i ukraińskiej
(
Kazanowski Z.
,
Martyniuk T.
), p. 98-103
article:
Kontakty z niepełnosprawnymi rówieśnikami w szkole podstawowej a gotowość młodzieży polskiej i ukraińskiej do integracji edukacyjnej
(
Kazanowski Z.
,
Martyniuk T.
), p. 104-109
article:
Wizerunek nauczyciela akademickiego w percepcji studentów specjalności edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
(
Ordon U.
), p. 113-121
article:
Ocenianie kształtujące w kształceniu akademickim
(
Bojanowicz J.
), p. 122-127
article:
Obserwacja klasowa jako narzędzie kompetencyjnego wspierania nauczyciela – doświadczenia polskie i wybranych krajów Unii Europejskiej
(
Bluszcz J.
), p. 128-136
article:
Kultura organizacyjna dyrektora przedszkola w kontekście budowania kapitału społeczności lokalnej
(
Pietrzycka M.
), p. 137-144
article:
Project Management of Teachers and Teachers in Educational Institutions
(
Petrovskaya О.
,
Pavlenko D.
,
Zaiets D.
), p. 145-150
article:
Development of Scientific and Natural Competence of Technology Teachers in the System of Postgraduate Education by Means of Information and Communication Support
(
Kashyna G.
,
Nazarova K.
,
Burak V.
), p. 151-155
article:
Begriff des Lehrers und seine sozialen Rollen
(
Basler J.
), p. 156-162
article:
Trudności w pracy z dzieckiem nieśmiałym w perspektywie nauczycieli
(
Wrótniak J.
), p. 163-171
article:
Medialna kultura szybkości i jej konsekwencje – sztuka koncentracji jako konieczne antidotum chwili
(
Miąso J.
), p. 175-183
article:
Blogi jako forma komunikowania w kulturze konwergencji – raport z badań własnych
(
Wrońska M.
), p. 184-191
article:
Aktywność rad młodzieżowych na portalu społecznościowym Facebook – analiza porównawcza
(
Boratyn D.
), p. 192-197
article:
E-senior
(
Orłowska M.
), p. 198-204
article:
Internetowa wizualizacja życia rodzinnego na przykładzie zjawiska sharentingu
(
Forma P.
), p. 205-210
article:
Z technologią informacyjną do matematyczno-przyrodniczej krainy. Raport z projektu
(
Kandzia J.
), p. 211-217
article:
A Computer Tech Pedaguge: the Cultural Linguistic
(
Dziama A.
), p. 218-224
article:
Geograficzny rozkład afiliacji członków rad redakcyjnych dziesięciu najwyżej rangowanych czasopism z Europy Wschodniej z obszaru Education według wskaźnika SCImago Journal Rank w 2018 roku
(
Rębisz S.
), p. 225-233
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.