Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
14
Journal
Podstawy Edukacji
Publisher
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie. Wydawnictwo Uczelniane
Year
2021
Identifiers
Volume contents
14
article:
Wielokulturowość w kontekście nowych implikacji teoretycznych i praktycznych dla poradnictwa zawodowego
(
Duda W.
,
Solak A.
), p. 13-21
article:
Forum Inicjatyw Lokalnych Warmii i Mazur jako przestrzeń do rozwoju edukacji międzykulturowej
(
Lisowska K.
), p. 33-40
article:
Wielokulturowość w (przed)pandemicznym świecie i jej znaczenie dla procesu uczenia się międzykulturowego
(
Stepaniuk J.
), p. 41-57
article:
Transgresje kulturowe we współczesnych tekstach literackich dla dzieci
(
warzocha A.
), p. 59-70
article:
Implementacja aspektów międzykulturowych do programu nauczania polskiego języka migowego jako obcego na przykładzie kursu MOOC
(
Irasiak A.
), p. 71-84
article:
Doświadczanie wielokulturowości osób pochodzenia żydowskiego w perspektywie dialogu międzypokoleniowego
(
Karkowska M.
,
Krawczyk A.
), p. 87-106
article:
Międzygeneracyjny przekaz traumy w doświadczeniach młodych osób dorosłych pochodzenia żydowskiego
(
Krawczyk A.
), p. 107-119
article:
Polylinguism and multiculturalism in the communication and educational space
(
Lipai T.
,
Khinevich E.
), p. 121-127
article:
Wychowanie ekumeniczne – realizacja form organizacyjnych oraz metod działalności szkół ponadpodstawowych z uwzględnieniem sytuacji zróżnicowania wyznaniowego na ziemi pszczyńskiej
(
Ruman N.
), p. 129-145
article:
Miejskie szkoły powszechne dla ludności żydowskiej w wielokulturowej Częstochowie okresu międzywojennego
(
Zalas K.
), p. 147-165
article:
Maxime Rovere (2021), Co zrobić z idiotami. I jak samemu nie wyjść na idiotę, tłum. Maria Zawadzka-Strączek, Kraków: IW ZNAK, ss. 238.
(
Śliwerski B.
), p. 169-175
article:
[rec.] Krzysztof Maliszewski (red.), Pedagogika kultury-wehikuł przebudzeń. O edukacji nie-obojętnej, Wydawnictwo Naukowe „Śląsk”, Instytut Myśli Polskiej im. W. Korfantego, Katowice 2021
(
Piasecka M.
), p. 177-186
article:
Rola metafor w wychowaniu, samowychowaniu i nauczaniu na przykładzie buddyjskich zręcznych metod i środków pedagogicznych
(
Olchanowski T.
), p. 187-193
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.