Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Journal
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura
Year
2023
Volume
15
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Czytelnicy i społeczne obiegi książek
(
Zasacka Z.
), p. 7-23
article:
A jednak czytają! Uczestnictwo w fandomie a czytelnictwo
(
Kraszewska M.
), p. 25-38
article:
Kiedy czytelnicy biorą sprawy w swoje ręce – ustanawianie bestsellerów za pomocą nowych mediów. Przypadek "Pieśni o Achillesie" Madeline Miller
(
Banasiewicz D.
), p. 39-48
article:
Od Sue do Wattpada. O kontrowersyjnych treściach erotycznych na internetowych portalach pisarskich
(
Kociołek W.
), p. 49-61
article:
Tęczowe książki – z zagadnień najnowszej polskiej literatury LGBTQ+ dla nastolatków
(
Iwanicka J.
), p. 63-78
article:
Słoneczna synergia słowa i działania. Ruch solarpunkowy w Polsce
(
Poniatyszyn K.
), p. 79-92
article:
Literatura jako narzędzie wspierające rezyliencję młodzieży w sytuacjach kryzysowych
(
Matras‑Mastalerz W.
), p. 93-103
article:
„Impro pisanie w przestrzeni miasta”. Projekt
(
Sitek E.
), p. 105-118
article:
Gdański Benefis Dojrzałości jako forma artystycznej międzypokoleniowej komunikacji
(
Złotkowska J. T.
), p. 119-129
article:
Narzędzia marketingowe w budowaniu motywacji czytelniczych uczniów
(
Dudzik M.
), p. 131-140
article:
Językowy obraz komunizmu w "Dzienniku 1954" Leopolda Tyrmanda. Interpretacja wspomagana metodami i narzędziami lingwistyki komputerowej
(
Rykowska A.
), p. 141-156
article:
Laboratoria nowoczesnej audiowizualności. Na marginesie książki Michała Bobrowskiego, Radosława Bomby, Poza ekranem kinowym. Postmedialne konteksty animacji, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2021
(
Grodź I.
), p. 157-164
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.