Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Journal
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura
Year
2024
Volume
16
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Ways of defining digital competences and their components in the EU, EC and UNESCO recommendations
(
Vrabec N.
,
Furtáková L.
), p. 5-17
article:
Kompetencje audialne w kulturze cyfrowej 3.0. Wybrane ujęcia, konteksty i metody badawcze
(
Ogonowska A.
), p. 19-32
article:
Digital and print media texts and their comprehension by young adults – preliminary research results
(
Fichnová K.
,
Wojciechowski Ł. P.
,
Štrbová E.
,
Janková G.
), p. 33-49
article:
Komunikacja wizualna polskich muzeów wsi na Instagramie – próba typologizacji wybranych kont w świetle teorii 'placemaking'
(
Najbor J.
), p. 51-69
article:
Sztuczna inteligencja a inteligencja językowa. Eksperyment poprawnościowy czatu GPT-4
(
Urzędowska A.
), p. 71-84
article:
Monetyzacja narcystycznej intymności. Analiza twórczości Amouranth na platformie Twitch
(
Ziółkowski J.
), p. 85-100
article:
Neuromarketingowy wgląd w kompetencje cyfrowe: refleksja teoretyczna na temat wykorzystania neuromarketingu do targetowania treści i kampanii przeznaczonych dla różnych grup demograficznych
(
Darázs T.
), p. 101-111
article:
Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej pt. „Kompetencje cyfrowe w edukacji 4.0 wobec wyzwań cyfrowego społeczeństwa wiedzy oraz sztucznej inteligencji. Praktyki edukacyjne, metody badania i pomiaru, narzędzia i instytucje”, 21–22 marca 2024, tryb zdalny, Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
(
Ryrych T.
), p. 113-115
article:
Sprawozdanie z VII edycji ogólnopolskiej konferencji naukowej z krajowego cyklu Metal Music Studies pt. „Praktyki i (re)prezentacje w kulturze muzyki metalowej”, 12 kwietnia 2024 r., Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
(
Karbownik K.
), p. 117-120
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.