Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Jagielloński
Journal
Konteksty Kultury
Year
2018
Volume
15
Issue
1
Identifiers
Cover
Volume contents
1
article:
Herbert: krótka historia czytania
(
Ligęza W.
), p. 4-27
article:
O brulionach wiersza Pan Cogito i wyobraźnia
(
Fornari F.
), p. 28-40
article:
Nie-ludzka nieśmiertelność – kilka filozoficznych uwag na temat idei wieczności w poezji Zbigniewa Herberta
(
Ziemiński I.
), p. 41-64
article:
Herbert, Narcyz i mucha albo proces tekstotwórczy jako praca reinterpretacji
(
Antoniuk M.
), p. 65-82
article:
Rekonstrukcja poety. Na marginesie Biografii Zbigniewa Herberta (Andrzej Franaszek, Herbert. Biografia, t. 1: Niepokój, t. 2: Pan Cogito, Wydawnictwo Znak, Kraków 2018, ss. 1920)
(
Zach J.
), p. 83-90
article:
Żywa pracownia. O studiach nad brulionami Zbigniewa Herberta (Pracownia Herberta. Studia nad procesem tekstotwórczym, red. M. Antoniuk, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2017, ss. 502)
(
Borowczyk J.
), p. 91-98
article:
Losy kobiet w obozach na Górnym Śląsku po zakończeniu II wojny światowej (wybrane zagadnienia)
(
Woźniczka Z.
), p. 99-115
article:
Kobieta w łagrze stalinowskim w tekstach polskich pisarek
(
Sucharski T.
), p. 116-133
article:
Jeden świat, dwa style. Wokół korespondencji Jarosława Iwaszkiewicza i Kazimierza Orłosia
(
Marek J.
), p. 134-144
article:
Weber odczarowany (Hans Joas, Die Macht des Heiligen. Eine Alternative zur Geschichte von der Entzauberung, Suhrkamp, Berlin 2017, ss. 543)
(
Chylewska-Tölle A.
), p. 145-149
article:
Sztuka w życiu, życie sztuką (Aleksandra Giełdoń-Paszek, Obywatel Parnasu. Sztuki piękne w życiu i twórczości Jarosława Iwaszkiewicza, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2014, ss. 436)
(
Gębicz J.
), p. 150-154
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.