Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
5
Journal
Rocznik Kognitywistyczny
Publisher
Uniwersytet Jagielloński
Year
2011
Identifiers
Volume contents
5
article:
Czy maszyny potrafią zrobić coś zupełnie nowego? Pytanie na temat ograniczeń kreatywności, albo powrót do zarzutu Lady Lovelace
(
Łukasz Makowski M.
)
article:
Dwa argumenty za opcją odpowiedzi Nie-wiem oprócz opcji Tak/Nie w anonimowych testach zrozumienia zależności przyczynowo-skutkowych
(
Chmiel I.
), p. 11-17
article:
NLP – narzędzie perswazji czy sztuka manipulacji?
(
Drabik A.
), p. 19-24
article:
„Dopiero po amputacji będę kompletny” – Body Integrity Identity Disorder jako interdyscyplinarne wyzwanie – zarys problematyki
(
Dudek M.
), p. 31
article:
Słowosieć jako narzędzie wspomagające pracę tłumacza
(
Dziob A.
,
Łazarewicz P.
), p. 33-42
article:
Walka o neuronalne terytoria. Zastosowanie zdobyczy nauk kognitywnych w badaniu naruszeń prawa o ochronie znaków towarowych
(
Eliasz K.
), p. 43-47
article:
Po co ekonomom mózgi, czyli o pożytkach z neuroekonomii
(
Gęsiarz F.
), p. 49-55
article:
Symulacja mentalna jako podstawa kontaktu poznawczego z fikcyjnymi narracjami
(
Gładziejewski P.
), p. 57-63
article:
Adaptacja pryzmatyczna w rehabilitacji pacjentów z jednostronnym zaniedbywaniem przestrzeni
(
Grzybkowska A.
), p. 57-63
article:
Metody jakościowe w badaniu bólu – doniesienie z badań
(
Kałwak W.
), p. 73-81
article:
Neuropoznawcze modele przestępczości i ich zastosowanie w psychologii sądowej na przykładzie diagnostyki dewiacyjnych preferencji seksualnych
(
Kasparek K.
,
Banaś P.
), p. 83-91
article:
Zespół Aspergera, nauki ścisłe i kultura nerdów
(
Krawczyk S.
,
Migdał P.
), p. 93-101
article:
Zastosowanie technologii wirtualnej rzeczywistości w psychologii
(
Łukowska M.
), p. 103-108
article:
Kognitywistyka w edukacji – zastosowanie metody RECITO w procesie nabywania, usprawniania i utrwalania umiejętności czytania oraz reedukacji dzieci z zaburzeniami w tym zakresie
(
Mańczak J.
), p. 119-127
article:
Projektowanie użytecznych interfejsów
(
Matoga B.
), p. 129-135
article:
Procesy poznawcze w zaburzeniach obsesyjno-kompulsywnych – prawdziwe wyzwanie dla nauk kognitywnych
(
Mrozowicz M.
), p. 137-143
article:
Różnice w odbiorze świata poprzez zmysły. Niewidomi i synesteci
(
Mróz E.
,
Rząsa J.
), p. 145-150
article:
Zanik procesu deszyfracji normy a jej obowiązywanie w sensie faktycznym
(
Piwowarczyk W.
,
Słupski J.
), p. 151-158
article:
Czy działania opierają się na reprezentacjach? Kognitywistyka a praktyka
(
Płotka W.
), p. 159-165
article:
O ewolucyjnych źródłach niektórych muzycznych preferencji estetycznych
(
Podlipniak P.
), p. 167-174
article:
Zastosowanie spersonalizowanych systemów rekomendacyjnych jako potencjał dla badań socjologicznych – na przykładzie portalu filmowego
(
Sieczka M.
), p. 175-181
article:
Heurystyka zakotwiczenia i dopasowania na materiale prezentowanym w postaci listy zwierząt
(
Rączy K.
,
Osewski M.
,
Skóra Z.
), p. 183-189
article:
Rola świadomości w decyzjach dotyczących zaprzestania podtrzymywania funkcji życiowych
(
Żuradzki T.
), p. 191-198
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.