Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Jagielloński
Journal
Zarządzanie w Kulturze
Year
2019
Volume
20
Issue
4
Identifiers
Cover
Volume contents
4
article:
Zetknięcie. Kultura organizacyjna muzeum a zwiedzający w świetle zapisów w księgach gości
(
Gałęziowska M.
), p. 441-454
article:
Afordancje obiektów instytucji kultury. Badanie wizualnej oferty muzeum organizacji z perspektywy strategii komunikacyjnej
(
Waszkiewicz-Raviv A.
), p. 455-470
article:
Komunikacja marketingowa polskich muzeów w opinii ich publiczności – wnioski z badań empirycznych
(
Macalik J.
), p. 471-488
article:
Strategie marketingowe w muzeach
(
Gaweł Ł.
), p. 489-502
article:
Wpływ blogerów kulturalnych na decyzje czytelników w obszarze uczestnictwa w kulturze
(
Kosińska O.
), p. 503-515
article:
Badanie publiczności jako integralny element tworzenia ekspozycji czasowej. Wystawy Teens Love Design i Rzeczy kultowe Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie
(
Franckiewicz-Olczak I.
,
Grunwald A.
), p. 517-527
article:
Poszerzone metody. Siedem kwestii dla badań kultury zwiększających zakres naszej wolności
(
Rapior W.
), p. 529-549
article:
Zastosowanie beaconów w komunikacji marketingowej muzeów z osobami niepełnosprawnymi
(
Manczak I.
,
Sanak-Kosmowska K.
,
Bajak M.
), p. 551-564
article:
O modernizacji serwisu internetowego archiwów państwowych. Szukajwarchiwach.gov.pl, czyli jak otwierać się na nowe grupy odbiorców?
(
Otmianowska M.
,
Zajkowska K.
), p. 565-578
article:
Kogo nie interesuje kultura (instytucjonalna)? Segmentacja uczestników kultury
(
Pol G.
,
Maciejczak-Kwiatkowska Z.
), p. 579-595
article:
Kryzys publiczności w teatrze niemieckim?
(
Prykowska-Michalak K.
), p. 597-607
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.