Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Jagielloński
Journal
Zarządzanie Mediami
Year
2018
Volume
6
Issue
1
Identifiers
Cover
Volume contents
1
article:
Branding in Search Engines - Opportunities and Threats
(
Sanak-Kosmowska K.
), p. 1-8
article:
Wykorzystanie komunikacji emocjonalnej w marketingu na przykładzie kampani firmy IKEA „Spotkania Sąsiedzkie”
(
Węgrzyn E.
), p. 9-24
article:
Autopromocja i budowanie marki osobistej na portalu Instagram na tle kultury narcyzmu. Analiza zjawiska na podstawie badania dziesięciu najpopularniejszych profili w serwisie
(
Modzelewska-Stalmach A.
), p. 25-40
article:
Strategie mediów wobec baniek informacyjnych
(
Szpyt-Wiktorowska J.
), p. 41-50
article:
O pojęciu informacji w świecie mediów elektronicznych
(
Skelnik K.
), p. 51-72
article:
Platforma usług elektronicznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (PUE ZUS) jako nowoczesne narzędzie komunikacji administracji państwowej z obywatelami - analiza szans i zagrożeń
(
Maliszewski M.
), p. 73-86
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.