Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Jagielloński
Journal
Zarządzanie Mediami
Year
2020
Volume
8
Issue
4
Identifiers
Cover
Volume contents
4
article:
Czwarta władza jako forma niewidzialnej ręki Adama Smitha na platformie mediów elektronicznych – jej natura, struktura i oczekiwana siła
(
Szuba T.
,
Sztuba D.
), p. 323-345
article:
Building a Trump Nation: the Rhetoric of President Donald J. Trump on Twitter
(
Kuś R.
), p. 391-405
article:
Zarządzanie jakością w dziennikarskich procesach pracy
(
Chyliński M.
), p. 407-419
article:
Ocena społecznościowa jako element systemu zarządzania komentarzami użytkowników
(
Więckiewicz-Archacka M.
), p. 421-433
article:
Zmiany dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych w świetle polityki Unii Europejskiej
(
Badźmirowska-Masłowska K.
), p. 435-452
article:
Komunikacja wizualna w nauce o zarządzaniu na przykładzie posteru naukowego
(
Caban-Piaskowska K.
,
Chmielewski Ł.
), p. 453-463
article:
Risk Profile of Polish Enterprises in the Media Sector Listed on the Warsaw Stock Exchange
(
Bąk S.
), p. 465-478
article:
„Social media muckraking” na przykładzie filmu dokumentalnego Tylko nie mów nikomu – charakterystyka i kierunki oddziaływania
(
Popielec D.
), p. 479-493
article:
Election Marketing and Communication Management in Local Public Sphere
(
Biernacka-Ligięza I.
), p. 495-523
article:
Muzeum i nowe media. Rozwój oferty cyfrowej w czasie pandemii
(
Gaweł Ł.
), p. 525-534
article:
Wpływ COVID-19 na nastawienie i credit ratingi krajów
(
Chodnicka-Jaworska P.
), p. 535-562
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.