Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Jagielloński
Journal
Zarządzanie Mediami
Year
2021
Volume
9
Issue
1
Identifiers
Cover
Volume contents
1
article:
Zarządzanie mediami społecznościowymi w kontekście realizacji projektów społecznych skierowanych przeciw mowie nienawiści na przykładzie projektu Grażyna Żarko. Katolicki głos w Internecie
(
Lusińska A.
), p. 1-15
article:
Wpływ mowy nienawiści zawartej w wypowiedziach przedstawicieli partii Alternatywa dla Niemiec na zmiany zachodzące w systemie zarządzania mediami w RFN
(
Kamińska-Korolczuk K.
), p. 17-36
article:
Communication Tools in Obtaining Information by the Media Based on the Opinion Poll of Press Spokesman of Local Government Units
(
Krawczyk D.
), p. 37-53
article:
Paradoks opłacalności. Stronniczość polityczna na polskim rynku medialnym – próba syntezy
(
Bartoszewicz M.
,
Gołębiewski F.
), p. 55-80
article:
Socnarcyzm, czyli celebryci w PRL-u (na przykładzie miesięcznika „Ty i Ja”)
(
Dytman-Stasieńko A.
,
Harbanowicz J.
), p. 81-97
article:
Innowacja i nowość w branży medialnej w świetle teorii innowacyjności Josepha A. Schumpetera na przykładzie CNN
(
Teler A.
), p. 99-113
article:
Live video streaming na platformie YouTube – zarządzanie treściami o charakterze nienawistnym
(
Cyrek B.
), p. 115-126
article:
Rola marketingu społecznościowego w zarządzaniu relacjami z widzami seriali telewizyjnych na przykładzie produkcji Zakochani po uszy
(
Wielkopolan M.
), p. 127-156
article:
Wpływ pandemii COVID-19 na główne indeksy giełdowe na świecie
(
Jaworski P.
), p. 157-171
article:
Poligrafia w czasie pandemii
(
Cetera W.
), p. 173-189
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.