Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Jagielloński
Journal
Zarządzanie Mediami
Year
2021
Volume
9
Issue
3
Identifiers
Cover
Volume contents
3
article:
Follow the Money. Międzynarodowe śledztwa dziennikarskie dotyczące przestępstw finansowych i podatkowych
(
Adamczyk W.
), p. 395-410
article:
Zarządzanie komunikacją kandydatów na premiera w serwisie Facebook w wyborach parlamentarnych w Polsce w 2019 roku
(
Rajczyk R.
), p. 411-427
article:
Zarządzanie mediami elektronicznymi z wykorzystaniem technologii blockchain w komunikacji naukowej
(
Nahotko M.
), p. 429-449
article:
Dehumanizacja w komentarzach internetowych w polskich portalach informacyjnych. Identyfikacja i klasyfikacja zjawiska na przykładzie odbioru Fransa Timmermansa
(
Domagała A.
), p. 451-474
article:
Niesłyszalni eksperci? Zarządzanie percepcją wypowiedzi eksperckich w dobie mediów multimodalnych na przykładzie wybranego materiału z serwisu informacyjnego – badania pilotażowe
(
Guzik A.
,
Stolińska A.
), p. 475-491
article:
Producent audiowizualny – pojęcie i pozycja prawna
(
Grzesiok-Horosz A.
), p. 493-506
article:
Twitter jako narzędzie zarządzania wizerunkiem
(
Maguś W.
), p. 507-533
article:
Nagość w kampaniach społecznych w świetle koncepcji zarządzania uwagą
(
Pataj M.
), p. 535-549
article:
The media marketing of the VOD platforms in Poland during the COVID-19 pandemic – an exploratory study
(
Jupowicz-Ginalska A.
,
Wróblewska K.
), p. 551-574
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.