Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Journal
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica
Year
2015
Volume
2
Issue
313
Identifiers
Cover
Volume contents
313
article:
WRAŻLIWOŚĆ GOSPODARKI MONGOLII NA ZMIANY KLIMATYCZNE
(
Erdenekhuu K.
)
article:
KONKRETYZACJA KATEGORII GOSPODARCZEJ ROZWOJU TRWAŁEGO
(
Łuszczyk M.
)
article:
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ TRANSPORTU JAKO PRZYKŁAD POPRAWY EFEKTYWNOŚCI ALOKACJI OGRANICZONYCH ZASOBÓW ŚRODOWISKOWYCH
(
Pawłowska B.
)
article:
Jakość życia w kontekście koncepcji zrównoważonego rozwoju
(
Zadrozniak M.
)
article:
SKUTECZNOŚĆ SYSTEMU HANDLU EMISJAMI UNII EUROPEJSKIEJ W ZAKRESIE REDUKCJI EMISJI GAZÓW CIEPLARNIANYCH
(
Nadolny Ł.
)
article:
System pomiaru zrównoważonego rozwoju w Unii Europejskiej
(
Urbaniec M.
)
article:
Sustainable development in the city of Heidelberg
(
Graczyk A. M.
)
article:
Usługi ekosystemów w aspekcie zrównoważonego rozwoju obszarów miejskich
(
Lorek A. A.
)
article:
Polityka zrównoważonego rozwoju transportu miejskiego w krajach wschodzących na przykładzie stolicy Meksyku
(
Paradowska M.
)
article:
Zasoby przyrodnicze a rozwój lokalny: studium przypadku dwóch bocianich wiosek w Polsce
(
Kronenberg J.
)
article:
GŁÓWNE ELEMENTY METODYCZNE PROCESU PRZYGOTOWYWANIA DANYCH SPRAWOZDAWCZYCH Z ZAKRESU PODATKÓW ZWIĄZANYCH ZE ŚRODOWISKIEM W ŚWIETLE NOWYCH REGULACJI PRAWNYCH UNII EUROPEJSKIEJ
(
Małecki P. P.
)
article:
Jakość wody pitnej w Polsce
(
Kłos L.
)
article:
Współczesne wyzwania stojące przed planowaniem przestrzennym w świetle pardygmatu zrównoważonego rozwoju
(
Drzazga D.
)
article:
Ekoinnowacje polskich przedsiębiorstw – dobre praktyki na przykładzie projektu GreenEvo – Akcelerator Zielonych Technologii
(
Rzeńca A. E.
)
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.