Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Akademia Ignatianum w Krakowie, Instytut Nauk o Wychowaniu, ul. Kopernika 26, 31-501 Krakow, Poland
Journal
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
Year
2021
Volume
16
Issue
1(59)
Identifiers
Cover
Volume contents
1(59)
article:
Wprowadzenie
(
Ungeheuer-Gołąb A.
), p. 5-7
article:
Filozoficzne założenia wczesnej edukacji muzycznej – rozwiązanie kompromisowe
(
Suświłło M.
), p. 11-22
article:
Uczeń szkoły muzycznej I stopnia w edukacji wczesnoszkolnej – wypowiedzi nauczycieli klas I–III na temat wybranych aspektów funkcjonowania szkolnego początkujących muzyków
(
Labiak D.
), p. 23-40
article:
Śpiew i piosenka a edukacja do starości w kształceniu zintegrowanym
(
Trzcionka-Wieczorek A. M.
), p. 41-51
article:
Użytkowa funkcja muzyki w gambijskiej szkole podstawowej
(
Wójcik A.
), p. 53-65
article:
Kamishibai w edukacji regionalnej. Strategie tworzenia papierowego teatru przez przyszłych i obecnych nauczycieli.
(
Kaliszewska-Henczel M.
), p. 67-78
article:
Pojęcie rodziny w twórczym procesie dziecięcej interpretacji świata
(
Bonar J.
), p. 79-91
article:
Biologia lektury. Ranga tekstów literackich w edukacji elementarnej
(
Wojciechowska J.
), p. 93-110
article:
Liryka dla dzieci jako punkt wyjścia do rozmowy o literaturze i sztuce - ujęcie praktyczne
(
Ungeheuer-Gołąb A. A.
), p. 111-125
article:
"Literakcja" w edukacji współczesnego przedszkolaka
(
Kroczek Z.
), p. 127-136
article:
Motyw odwagi w literaturze dla dzieci, a kształtowanie systemu wartości dziecka w młodszym wieku szkolnym
(
Michalik J.
), p. 137-149
article:
Edukacja kulturowa uczniów klas I–III szkoły podstawowej w świetle podstawy programowej i podręcznika Szkolni przyjaciele
(
Pusz S.
), p. 151-164
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.