Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2013 | 4 | 7 | 211-216

Article title

Castells, M., 2013, Władza komunikacji, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, ss. 514.

Content

Title variants

Languages of publication

PL

Abstracts

PL
Manuel Castells znany jest czytelnikom przede wszystkim jako autortrylogii: The Information Age: Economy, Society and Culture. Tompierwszy: The Rise of the Network Society, wydany w 1996 roku, tomdrugi: The Power of Idenity, wydany w 1997 roku, tom trzeci: End ofMillennium, wydany w 1998 roku. Dzieło to przetłumaczono na 12języków, w tym także na język polski, stało się ono biblią wszystkichbadaczy zajmujących się przemianami współczesnych społeczeństw,kultury i gospodarki pod wpływem ewolucji technologiikomunikacyjnych. Prace M. Castellsa są niewyczerpanym źródłeminspiracji dla naukowców, zajmujących się zmianami zachodzącymiwe współczesnym społeczeństwie globalnym, nazywanym takżespołeczeństwem sieci.

Keywords

Year

Volume

4

Issue

7

Pages

211-216

Physical description

Dates

published
2013-01-31

Contributors

References

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.ojs-issn-2353-950X-year-2013-volume-4-issue-7-article-1012
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.