Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Jagielloński
Journal
Zarządzanie Mediami
Year
2015
Volume
3
Issue
1
Identifiers
Cover
Volume contents
1
article:
Opcje strategiczne mediów publicznych - doświadczenia Polskiego Radia Gdańsk SA
(
Kreft J.
), p. 1-19
article:
Rola mediów w budowaniu kapitału symbolicznego: przykład sektora publicznego w Polsce
(
Batko R.
,
Kostera M.
), p. 21-43
article:
Zarządzanie własnością intelektualną w agencji reklamowej – wstęp do zagadnienia
(
Pluszyńska A.
), p. 45-57
article:
Marketing medialny a dialogowość Internetu
(
Różycka M.
), p. 59-75
article:
Rozregulowany zegar telewizji, czyli w jaki sposób współczesne media zarządzają naszym czasem
(
Skorus J.
), p. 77-91
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.