Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
25
Journal
Rocznik Andragogiczny
Publisher
Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
Year
2018
Identifiers
Volume contents
25
article:
„Czuję się jak eksponat…” – rozmowa z Profesorem Tadeuszem Aleksandrem
(
Szarota Z.
)
article:
Wprowadzenie od Redakcji
(
Solarczyk-Szwec H.
)
article:
Strony redakcyjne
(
.
)
article:
Akademickie Towarzystwo Andragogiczne – 25 lat doświadczeń w pracy na rzecz polskiej teorii i praktyki edukacji dorosłych
(
Maliszewski T.
), p. 41-64
article:
Akademickie Towarzystwo Andragogiczne – ciągłość i zmiana
(
Solarczyk-Szwec H.
), p. 59-64
article:
Uniwersalizm w kalejdoskopie kultur: w sprawie edukacji globalnej dorosłych
(
Przybylska E.
), p. 67-80
article:
Różnica w badaniach porównawczych na przykładzie projektu „Edukacja kulturalna dorosłych w Polsce i w Niemczech”
(
Słowińska S.
,
Solarczyk-Szwec H.
), p. 81-95
article:
Rozwijanie kompetencji interkulturowej nauczycieli języka angielskiego w kontekście autonomicznym z perspektywy teorii systemów złożonych – refleksje ze szkoły letniej
(
Strugielska A.
,
Piątkowska K.
), p. 97-114
article:
Edukacja obywatelska dorosłych w Warszawie – w stronę lokalności i aktywności
(
Pietrusińska M. J.
,
Gromadzka M.
), p. 115-125
article:
Podejście „governance” w polityce publicznej jako inspiracja dla uczenia się współdziałania dorosłych. Przykład gdańskiej polityki migracyjnej
(
Cyboran B.
), p. 127-139
article:
Renesans czy zmierzch idei uniwersytetów trzeciego wieku? Refleksje i wnioski z realizacji projektu „UTW: Uczyć – Tworzyć – Wspierać”
(
Malec Rawiński M.
,
Zakowicz I.
), p. 141-156
article:
Strategie badania praktyki przez nauczycieli akademickich jako wyraz uczenia się nieformalnego
(
Szplit A.
), p. 157-169
article:
Dwa wymiary studiowania w opiniach studentów. Rozpoznanie zjawiska
(
Szyling G.
,
Świdlińska I.
), p. 171-185
article:
Etapy ewaluacji badań jakościowych – perspektywa konstruktywistyczna
(
Muszyński M.
), p. 187-209
article:
Identyfikacja praktyk i procesów poradniczych w narracji reportażu Raport z pewnego porwania Gabriela Garcíi Márqueza
(
Słowik A.
), p. 213-227
article:
Przygotowanie do startu w dorosłość – młodzież w okresie tranzycji z edukacji na rynek pracy
(
Myszka-Strychalska L.
), p. 229-247
article:
Źródła i rodzaje zmian zawodowych w biografiach młodych dorosłych
(
Wojciechowska Z.
), p. 249-266
article:
Edukacyjno-zawodowy potencjał polskich reemigrantów
(
Kławsiuć-Zduńczyk A.
), p. 267-282
article:
Technikum dla przodujących robotników w polskim systemie szkolnictwa zawodowego (1971–1982)
(
Sapia-Drewniak E.
), p. 283-298
article:
Z żałobnej karty
(
Aleksander T.
), p. 301-307
article:
Sprawozdanie z działalności Zarządu Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego w latach 2014–2017
(
Skibińska E.
), p. 308-310
article:
Ogólnopolskie seminarium naukowe Jesienne Spotkania Andragogiczne – Sztuka: percepcja – uczestnictwo – twórczość – w edukacji człowieka dorosłego
(
Semków J.
,
Radziejowska H.
,
Gabryś K.
), p. 310-312
article:
Międzynarodowa konferencja naukowa New trends and research challenges in pedagogy and andragogy – NTRCPA1”
(
Wnęk-Gozdek J.
), p. 312-318
article:
Jerzy Leśniak, Nowa encyklopedia sądecka, Drukarnia GOLDRUK, Nowy Sącz 2017, ss. 1012.
(
Aleksander T.
), p. 319-327
article:
Czesław Plewka, Człowiek w całożyciowym rozwoju zawodowym. Zarys monograficzny wzbogacony ilustracją własnych badań empirycznych, Wydawnictwo Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, Koszalin 2016, ss. 372.
(
Michalak-Dawidziuk J.
), p. 328-331
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.