Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Journal
Załącznik Kulturoznawczy
Year
2023
Volume
10
Issue
10
Identifiers
Cover
Volume contents
10
article:
Między światami. Poszukując kształtu rzeczywistości po antropocenie
(
Kijko M.
), p. 11-28
article:
O świecie analizowanym krokami w książkach obrazkowych dla dzieci
(
Szyłak J.
), p. 29-38
article:
(Nie)zwyczajna kremlowska codzienność – Fabien Nury, Thierry Robin: "Śmierć Stalina. Prawdziwa historia… radziecka"
(
Kowalczyk M.
), p. 39-60
article:
"Zátopek" – komiksowa codzienność długodystansowca
(
Guzek M.
), p. 61-80
article:
Codzienność rozszczelniona. O "Codziennej walce" Manu larceneta
(
Kaja D.
), p. 81-105
article:
Opowiedz mi "Miasto narysowane". O translinearnej możliwości poznawania Lublina z bliska
(
Jankowski J.
), p. 107-138
article:
Samotny smakosz albo krótki przewodnik po komiksowych przedstawieniach konsumpcji
(
Traczyk M.
), p. 139-159
article:
Zwyczajni niezwyczajni. Codzienność superbohaterów w komiksach spod znaku Ultimate Marvel
(
Wolski M.
), p. 161-177
article:
Prozaiczna codzienność superbohaterów, czyli analiza komiksowej serii Karla Ferdona
(
Czaja J.
), p. 179-198
article:
Dwaj ludzie z lustrem. Metafory fotografii i fotograficzne motywy w etiudach Romana Polańskiego
(
Szczypiorska-Chrzanowska M.
), p. 199-214
article:
„Święta misja profesora Abronsiusa”. Fantazmaty, abiektalność i transgresje w filmie Romana Polańskiego "Nieustraszeni pogromcy wampirów"
(
Rawski J.
), p. 215-236
article:
Nancy w Krainie Wieprzy. Kilka uwag o "Co?" Romana Polańskiego i recepcji filmu we Włoszech
(
Skórska K.
), p. 237-247
article:
Kat, ofiara i świadek w "Śmierci i dziewczynie" Romana Polańskiego
(
Piętka A.
), p. 249-279
article:
Interwencja bogini/Szatana? "Wenus w futrze" (2013) – lektura palimpsestowa filmu Romana Polańskiego
(
Kolasińska-Pasterczyk I.
), p. 281-313
article:
The Director–Composer Duo: Polanski & Komeda’s Deconstruction of Film Music Conventions in Horror Cinema. "Fearless Vampire Killers" (1967) and "Rosemary’s Baby" (1968)
(
Pomostowski P.
), p. 315-331
article:
Powrót do ruin. O atrakcyjności niemieckiego powojnia
(
Gortat J.
), p. 333-362
article:
Postmigracyjny background i co z niego wynika. Rewolty tożsamościowe dzieci późnych przesiedleńców w prozie faktograficznej Emilii Smechowski, "My, super imigranci"
(
Szydłowska J.
), p. 363-390
article:
Od adaptacji do edukacji, czyli plakaty filmowe w praktyce szkolnej
(
Byczek D.
), p. 391-407
article:
Pamięć zdarzeń, które „nigdy nie miały miejsca”. Slavery Memorial Martina Puryeara
(
Piętka A.
), p. 409-434
article:
O najdawniejszej włoskiej leksykografii dwujęzycznej, znanej i nieznanej
(
Krauze J.
), p. 435-448
article:
Unending War: Combat Trauma in Joss Whedon’s "Firefly"
(
Kliszcz A.
,
Komorowska J.
), p. 449-467
article:
Mid-Century Modern Design as a Cinematic Vision of Dystopia Based on Selected Examples of the 21st-Century Films and TV Series
(
Wiśnicka A.
), p. 469-488
article:
Kabalistyczna egzegeza opowiadania "Śmierć i busola" Jorge Luisa Borgesa
(
Moreno-Szypowska J. C.
), p. 489-533
article:
„Podłe życie miałem”. "Puszczyk" Stefana Grabińskiego wobec modernistycznego dekadentyzmu
(
Lesińska A.
), p. 535-555
article:
Powidoki twórczości Federica Felliniego w Mieście Snu Krystiana Lupy
(
Gołos-Dąbrowska K.
), p. 589-606
article:
Polański i symulacje. Na marginesie tekstu Ewy Mazierskiej Roman Polański (i inni) przed sądem
(
Tomczyk-Jarzyna I.
), p. 607-614
article:
„Portret jednego człowieka”. Przyczynek do biografii Haliny Rząsowej (1924–1980), zakopiańskiej fotografki
(
Chrudzimska-Uhera K.
), p. 615-639
article:
Dłonie i motywy związane z rękami w kreatywnej reklamie wizualnej
(
Pawłowska-Jądrzyk B.
), p. 641-659
article:
Zatrzymać czas
(
Zieliński J.
), p. 661-668
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.