Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Journal
Wschód Europy. Studia humanistyczno-społeczne
Year
2019
Volume
5
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu w warunkach gospodarki opartej na wiedzy – instytucjonalne wsparcie Rady Europy
(
Machowicz K.
)
article:
Polskie Stronnictwo Ludowe Piast wobec rekonstrukcji Europy Środkowej i Wschodniej po I wojnie światowej
(
Wichmanowski M.
)
article:
Wybrane problemy społeczne obszarów wiejskich w myśli politycznej Wincenteg Witosa
(
Podgajna E.
)
article:
Recenzja książki: Justyna Maguś, „Słowo Polskie” w latach 1918–1928. Organ prasowy Narodowej Demokracji, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie- Skłodowskiej, Lublin 2019, ss. 410
(
Szwed-Walczak A.
)
article:
Marketing w działalności banków
(
Stolarska A.
)
article:
Sprawozdanie z sympozjum naukowego „Myśl polityczna – Demkracja – Wolność”. Lublin 16 września 2019 r.
(
Jędrzejski Ł.
)
article:
Proaktywne strategie PR militarnej dyplomacji publicznej USA w Polsce
(
Kokowicz D.
)
article:
Problemy społeczne i zagrożenia w powiecie siedleckim na początku XXI wieku
(
Indraszczyk A.
)
article:
Zacofanie społeczno-gospodarcze na obszarach wiejskich Kresów Północno-Wschodnich II Rzeczypospolitej
(
Kirwiel E.
)
article:
Bezpieczeństwo międzynarodowe w kontekście wojny hybrydowej
(
Pacek P.
,
Pavelko I.
)
article:
Strona tytułowa wraz ze spisem treści
(
Redaktora Naczelnego Z.-c.
)
article:
Literackie i literacko-humorystyczne czasopisma w obozach internowanych żołnierzy armii Ukraińskiej Republiki Ludowej w Polsce (1921–1923)
(
Holubnycha-Shlenchak Y.
)
article:
Międzynarodowa rola Białorusi w polityce rządów III RP
(
Koziełło T.
)
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.