Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Journal
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia
Year
2018
Volume
9
Issue
259
Identifiers
Cover
Volume contents
259
article:
Wstęp
(
Sienko M.
,
Sporek P.
), p. 3-3
article:
Od realizacji programu do wspierania rozwoju uczniów. Kilka uwag o edukacji polonistycznej po reformie
(
Latoch-Zielińska M.
), p. 3-18
article:
Czego Jaś się nie nauczy, czyli o potrzebie czytania "kontrrewolucyjnego"
(
Koc K.
), p. 19-33
article:
Czy immersja jest nową poetyką odbioru?
(
Myrdzik B.
), p. 34-44
article:
Znaczenie poetyki i teorii literatury dla przyszłych nauczycieli polonistów
(
Łazarska D.
), p. 45-57
article:
Dydaktyczne seminaria doktoranckie albo o elementach chirurgii plastycznej
(
Kwiatkowska-Ratajczak M.
), p. 58-75
article:
Poemat bitewny Mickiewicza w nowej "Podstawie programowej" -- próba analizy kontekstu
(
Gradkowski H.
), p. 76-86
article:
Problematyka aksjologiczna w nowej "Podstawie programowej - Język polski - dla klas IV-VIII
(
Jedliński R.
), p. 87-99
article:
O aktywności twórczej nauczyciela i uczniów w nowej "Podstawie programowej"
(
Karkut D.
), p. 100-107
article:
O kształtowaniu postaw patriotycznych na lekcjach języka polskiego w szkole podstawowej w świetle nowej "Podstawy programowej" (diagnoza)
(
Gajak-Toczek M.
), p. 108-123
article:
Jak znajdować klucze do lektur szkolnych? Refleksje inspirowane nową "Podstawą programową" (i nie tylko)
(
Morawska I.
), p. 124-139
article:
Przygotowanie do wizyty w Soplicowie ("Pan Tadeusz" na lekcjach języka polskiego w szkole podstawowej)
(
Fiszbak J.
), p. 140-156
article:
Siłaczki żywot podziemny, czyli o przyczynach zagubienia pewnej postaci literackiej w "nowej" rzeczywistości szkolnej
(
Grzegórzek M.
), p. 157-174
article:
Spotkania z autorytetem na lekcjach języka polskiego w klasach IV–VI. Refleksje wokół serii „Nazywam się…”
(
Gajak-Toczek M.
), p. 170-182
article:
Gra planszowa pomocą w czytaniu tekstu literackiego
(
Kasprzak K.
), p. 175-184
article:
W poszukiwaniu lekturowego oddechu. Film i książka "Stowarzyszenie Umarłych Poetów" jako pozycja uzupełniająca w klasach siódmych i ósmych
(
Sporek P.
), p. 185-200
article:
Typy relacji słowo-obraz w podręcznikach do języka polskiego
(
Bajda J.
,
MIchułka D.
), p. 201-222
article:
Edukacja polonistyczna w klasach I-III szkoły podstawowej w "starej" i "nowej" "Podstawie programowej". Perspektywa porównawcza
(
Krasuska-Betiuk M.
), p. 223-246
article:
Rola rodziców w rozwijaniu umiejętności czytania i zainteresowań czytelniczych dzieci. Wybrane zagadnienia
(
Marzec-Jóźwicka M.
), p. 247-258
article:
Świadomość językowa w "Podstawie programowej" z 2009 r. i gramatyka języka polskiego w "Podstawie programowej" z 2017 r. w klasach IV-VI
(
Bakuła K.
), p. 259-272
article:
Krótka historia rozwijania umiejętności słuchania na lekcjach języka polskiego
(
Chyb M. U.
), p. 273-291
article:
W poszukiwaniu źródłowych fundamentów lekcji polskiego
(
Budrewicz Z.
), p. 292-297
article:
Reguły sztuki szkolnego teatru
(
Wądolny-Tatar K.
), p. 298-302
article:
Od piękna do dobra -- świat wartości w podręcznikach gimnazjalnych
(
Szymańska M.
), p. 302-307
article:
"Czas lektury, to czas przyszły niedokonany" - doświadczeniowa gramatyka czytania literatury w szkole według Krystyny Koziołek
(
Grzegórzek M.
), p. 308-313
article:
Miejsce dziedzictwa polsko-żydowskiego we współczesnej szkole
(
Kasprzak K.
), p. 314-317
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.