Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Journal
Przestrzenie Teorii
Year
2003
Volume
---
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Niepewność
(
Krajewska A.
), p. 5-17
article:
Twórca - stereotyp - profilowanie, czyli literacka rzeczywistość alternatywna
(
Tokarz B.
), p. 21-34
article:
Stereotyp(y) muzyki w literaturze
(
Hejmej A.
), p. 35-48
article:
Stereotypy - komunikacja - literatura
(
Grochowski G.
), p. 49-71
article:
Strategie skandalu i stereotypy odbioru
(
Michałowski P.
), p. 73-88
article:
Schematy, wzorce tekstowe, gatunki mowy... (O kategoryzacji, kategoriach wypowiedzi językowych i ich modelowaniu)
(
Witosz B.
), p. 89-102
article:
Ikoniczność: podobieństwo i „tertium comparationis"
(
Tabakowska E.
), p. 103-118
article:
Nierozstrzygalność - drugie imię dekonstrukcji?
(
Winiecka E.
), p. 119-138
article:
Tożsamość i autobiografia
(
Lubas-Bartoszyńska R.
), p. 139-157
article:
Ku cyfrowym metamorfozom. Tradycja antyczna w cyberprzestrzeni
(
Mikołajczak A. W.
,
Kaźmierczak M.
), p. 159-178
article:
Obraz filmowy jako dzieło sztuki
(
Hendrykowski M.
), p. 179-189
article:
Teatr czy literatura? O literaturoznawczej teorii teatru
(
Karasińska M.
), p. 193-204
article:
„Prawa" i „lewa" strona w obrzędzie chrześcijańskim (Struktura przestrzeni sakralnej w Rusi Moskiewskiej)
(
Uspienski B.
,
Żyłko B.
), p. 207-223
article:
Dyseminacja, eksplikacja semantyki, semantyczna innowacja (Trzy koncepcje semantyki tekstu literackiego)
(
Horvath G.
,
Orlik J.
), p. 247-267
article:
„Pojęciownik" Vladimira Bitijego
(
Kryska M.
), p. 271-277
article:
Realizm socjalistyczny - spór o metodę
(
Fast P.
), p. 277-281
article:
O micie w literaturze raz jeszcze
(
Skibska A.
), p. 281-284
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.