Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Warszawski. Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
Journal
Studia Medioznawcze
Year
2024
Volume
---
Issue
4
Identifiers
Cover
Volume contents
4
article:
Numer 99! „Studia Medioznawcze” u progu ćwierćwiecza
(
Cieślak R.
), p. 160-162
article:
Realizacja bliskości i zwyczajności w komunikowaniu politycznym w czasach populizmu na podstawie koncepcji autentyczności politycznej Simona Luebkego i Ines Engelmann. Analiza exposé Mateusza Morawieckiego (2017–2023)
(
Leśniczak R.
), p. 163-174
article:
AI: szansa czy zagrożenie? Analiza przekazów na temat Chatu GPT w polskich mediach informacyjnych, factcheckingowych i technologicznych
(
Szafrańska M.
), p. 175-190
article:
Preferencje komunikacyjne użytkowników Facebooka w czasie wyborów parlamentarnych 2023 r. Analiza kognitywno-medioznawcza
(
Szudra M.
,
Kułaga W.
,
Czerwonka M.
), p. 191-210
article:
Obraz polskiej kampanii prezydenckiej (2020) w niemieckiej prasie. Analiza dzienników ,,Süddeutsche Zeitung” i ,,Die Welt”
(
Weidmann I.
), p. 211-222
article:
Sztuczna inteligencja jako element wsparcia pracy badawczej. Analiza porównawcza narzędzi Scopus AI i Scholar GPT
(
Włodarczyk B.
,
Jachimczyk A.
), p. 223-245
article:
Artur Zygiert, "Uwarunkowania sprawności, skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej w branży przedsiębiorstw hostingowych w Polsce. Stan obecny i perspektywy" Warszawa 2024, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, ss. 282, ISBN 837934734X, 9788379347346
(
Cymanow-Sosin K.
), p. 246-249
article:
Konferencja naukowa "Hejting i trolling w internecie" (edycja 3, 25 września 2024 r.)
(
Cymanow-Sosin K.
), p. 250-253
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.