Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Gdański
Journal
Media Biznes Kultura
Year
2024
Volume
---
Issue
2 (17)
Identifiers
Cover
Volume contents
2 (17)
article:
Climate disinformation on the internet and social media. Analysis of the phenomenon
(
Bąkowicz K.
), p. 7-18
article:
Adaptation to climate change: IOM and UNHCR approaches to communication on climate migration
(
Kocierz M.
), p. 19-31
article:
The role of digital media in the environmental activism
(
Osepashvili D.
), p. 33-43
article:
How (not) to communicate about the environmental implications and impacts of AI technologies
(
Molek-Kozakowska K.
,
Radziej R.
), p. 45-57
article:
Environment, youth, and policy-making discussion: A conversation analysis on Think Policy’s YouTube channel
(
Laoera B. D.
,
Uyun R. M.
), p. 59-75
article:
Perception of climate change by students of Journalism and Social Communication at the University of Gdansk
(
Ahmad M.
), p. 77-94
article:
Ekoterroryzm w dwóch odsłonach – medialny wizerunek akcji Just Stop Oil i Riposte Alimentaire w Polsce i Niemczech
(
Całek A.
,
Szymańska A.
,
Walecka-Rynduch A.
), p. 95-114
article:
Komunikacja środowiskowa jako potencjał dyplomacji klimatycznej Danii
(
Ryniejska-Kiełdanowicz M.
,
Lebioda E.
), p. 115-129
article:
Luka komunikacyjna w debacie klimatycznej. Niewidoczność sektora hodowlanego jako zagrożenia klimatycznego i środowiskowego
(
Anaszewicz M.
), p. 131-146
article:
Czy technologia cyfrowa oraz sztuczna inteligencja przynoszą korzyści dla fotografii jako medium sztuki? Na przykładzie prac nagrodzonych podczas Dali International Exhibition of Photography 2023 oraz Sony World Photography Awards 2023
(
Aszyk K.
), p. 149-164
article:
Reklama wydawnicza w okresie międzywojennym
(
Makowski M.
), p. 165-189
article:
Gatunki, kategorie i tagi w telewizji linearnej i nielinearnej
(
Wawer M.
), p. 191-212
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.