Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Gdański
Journal
Problemy Wczesnej Edukacji
Year
2014
Volume
25
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Cooperative learning in Initial Teacher Education: student experiences
(
O’Toole L.
), p. 7-20
article:
W poszukiwaniu modelu praktyk nauczycielskich – z doświadczeń i refleksji nauczyciela akademickiego (pedagoga praktyk)
(
Wójcik M.
), p. 21-44
article:
Kategoria rodziny w słowniku dzieci okresu średniego dzieciństwa. Ujęcie diachroniczne
(
Stawiarska K.
,
Kielar-Turska M.
), p. 45-59
article:
An integration of art education into preschool instruction
(
Stadlerová H.
), p. 60-72
article:
Knowledge in the teaching-learning process – from meeting standards to reflecting on standards
(
Ryan A.
,
Nowak-Łojewska A.
), p. 73-85
article:
Metoda projektów jako strategia wcielania w praktykę idei wyłaniającego się programu
(
Maj A.
), p. 86-98
article:
The concept of teachers’ learning in the field of early education. From the Freinet pedagogy to the training of academic teachers
(
Aleksander Z.
), p. 101-106
article:
Sprawozdanie z 6th Biennial Conference of International Froebel Society. Canterbury, 26–28 czerwca 2014 r.
(
Bilewicz-Kuźnia B.
), p. 109-117
article:
Sprawozdanie z XI Walnego Zjazdu Delegatów Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego. Warszawa, 3 kwietnia 2014 r.
(
Rotkiewicz H.
), p. 118-119
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.