Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Towarzystwo Pedagogiczne
Journal
Problemy Wczesnej Edukacji
Year
2014
Volume
27
Issue
4
Identifiers
Cover
Volume contents
4
article:
Адаптация детей к обучению в первом классе
(
В. Беловол Е.
,
Шурупова Е. Ю.
,
Бойко З. В.
), p. 7-15
article:
Личностные особенности обучающихся в сетевом информационном пространстве
(
Сунгурова Н. Л.
), p. 16-23
article:
„Nasz elementarz” – krótki opis daru, który zubaża obdarowanych
(
Klus-Stańska D.
), p. 24-44
article:
Gra pozorów i złudzeń we wczesnoszkolnej edukacji polonistycznej
(
Wiśniewska-Kin M.
), p. 45-53
article:
Здоровье/болезнь ребёнка в интернатном учреждении
(
Кохановская М.
), p. 54-62
article:
Hipoteza – krzywa wiedzy dziecka
(
Stępień K.
,
Stępień B.
), p. 63-73
article:
Poza intymnością rodziców i dzieci. Zbiorowe studium osób oraz kompleks Edypa au rebours
(
Siegień W.
,
Frąckowiak S.
), p. 74-87
article:
Relacje rówieśnicze uczniów z niepełnosprawnością w nauczaniu inkluzyjnym – wybrane problemy
(
Żyta A.
,
Ćwirynkało K.
), p. 88-98
article:
Narzędzie doboru zindywidualizowanych strategii utrzymania dyscypliny (ZSUD) w klasie szkolnej
(
Lemańska-Lewandowska E.
), p. 99-112
article:
Dziecko-manipulant w relacji z rodzicami
(
Kuzmishina T.
), p. 113-120
article:
Za zamkniętymi drzwiami klasy szkolnej – przemoc werbalna w komunikacji nauczyciela z dziećmi
(
Karoń J.
), p. 121-137
article:
(Nie)winność literatury, a budowanie tożsamości dziecka. Recenzja książki Tisona Pugha, Innocence, heterosexuality, and the queerness of children’s literature. New York 2011, Routledge
(
Prósinowski P.
), p. 139-142
article:
O patologii i zagrożeniach cyfrowego pokolenia. Recenzja książki Stanisława Kozaka, Patologia cyfrowego dzieciństwa i młodości. Przyczyny, skutki, zapobieganie w rodzinach i szkołach. Warszawa 2014, Wydawnictwo Difin SA
(
Prymak T.
), p. 143-148
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.