Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Gdański
Journal
Problemy Wczesnej Edukacji
Year
2018
Volume
42
Issue
3
Identifiers
Cover
Volume contents
3
article:
Психологические условия развития смысловой сферы в процессе обучения детей дошкольного и младшего школьного возрастов
(
Kravtsova E. E.
), p. 7-13
article:
Культурно-исторические основы непрерывного образования
(
Krawcow G. G.
), p. 14-19
article:
Longitudinal formative interventions in the Elkonin – Davydov’s context
(
Zuckerman G.
), p. 20-24
article:
How metacognition and (reading) strategies develop according to Vygotsky
(
Engen T. O.
), p. 28-36
article:
Znaczenie dla pedologii odkrycia przez Lwa S. Wygotskiego okresów kryzysu w kulturowym rozwoju dzieci i młodzieży
(
Smykowski B.
), p. 37-48
article:
„Uwspólnione” tworzenie sensu w interakcji dziecka z dorosłym
(
Wiśniewska-Kin M.
), p. 49-59
article:
Badanie potencjału możliwości uczenia się dzieci – eksperyment nauczający
(
Filipiak E.
), p. 60-71
article:
Intercultural learning in diverse schools: obstacles, opportunities, and outlooks
(
Skrefsrud T.-A.
), p. 75-85
article:
Pracownia wczesnej edukacji jako środowisko uczące. Rekonstrukcja teoretyczna i uwagi praktyczne
(
Kruk J.
), p. 86-93
article:
Defectology and inclusion
(
Vik S.
,
Somby H. M.
), p. 94-102
article:
AnAlySE jako narzędzie stymulujące rozwój refleksyjności i refleksji nauczyciela dotyczącej codzienności szkolnej
(
Szymczak J.
), p. 103-112
article:
The power of dialogue and discovery
(
Jastrzębowska K.
), p. 113-122
article:
Postawy twórcze dzieci w młodszym wieku szkolnym – tendencje zmian
(
Wysocka E.
,
Pułka J.
), p. 123-133
article:
Preschool-age children’s education by art: problems and possibilities
(
Ponelienė R.
), p. 134-143
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.