Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Gdański
Journal
Problemy Wczesnej Edukacji
Year
2019
Volume
45
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Primary school students’ argumentation skills: expression of arguments
(
Schoroškienė V.
)
article:
Psychospołeczna perspektywa adaptacji szkolnej dzieci – konceptualizacja zjawiska
(
Michalak R.
), p. 7-16
article:
W poszukiwaniu (neo)liberalnych tropów w celach wychowania moralnego wskazanych w podstawie programowej dla I etapu edukacyjnego
(
Lewartowska-Zychowicz M.
), p. 17-26
article:
Re-framing Early Intervention: from a child to a teacher centred perspective in education
(
Vik S.
,
Hausstätter R.
), p. 27-38
article:
Pluralizm religijny wyzwaniem dla wczesnej edukacji
(
Różańska A.
), p. 39-49
article:
Pytania egzystencjalne we wczesnej edukacji religijnej
(
Szczepska-Pustkowska M.
), p. 50-60
article:
Niemieckie podręczniki do nauczania religii jako środki kształtowania tożsamości religijnej dziecka w wieku młodszoszkolnym
(
Zalewska E.
), p. 61-71
article:
Refleksje nad zastosowaniem korczakowskich metod partycypacyjnej pracy z dziećmi w obozach dla uchodźców
(
Markowska-Manista U.
,
Zakrzewska-Olędzka D.
), p. 72-80
article:
Zakotwiczanie się. Migrantki z Polski w norweskim przedszkolu
(
Czerniejewska I.
), p. 81-90
article:
Assumptions vs the reality – a case study on developing writing in a foreign language at the level of early school education in Poland and Lithuania
(
Budzyńska P.
,
Mazlaveckiene G.
), p. 102-112
article:
Sprawozdanie z I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej z cyklu „Edukacja-Społeczeństwo”: Edukacja i pedagogika w gąszczu pluralizmu religijności i areligijności
(
Szczepska-Pustkowska M.
), p. 115-120
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.