Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
11
Journal
Tabularium Historiae
Publisher
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Year
2022
Identifiers
Volume contents
11
article:
Wywiad prasowy z 1939 roku z polskim aktorem Leopoldem Morozowiczem – krytyczna edycja
(
Uljasz A.
), p. 11-24
article:
Furor heroicus w pradziejach i starożytności
(
Woźny J.
), p. 27-44
article:
Caecilii Metelli i Sulla – stosunki do 89 roku przed Chrystusem
(
Schreiber Ł.
), p. 45-87
article:
Browary w Chojnicach i Człuchowie po II wojnie światowej (1945–1958)
(
Dryja S.
), p. 89-126
article:
Działalność polskich misjonarzy w wybranych krajach Półwyspu Bałkańskiego w drugiej połowie XIX wieku
(
Lis T. J.
), p. 127-148
article:
Sprawa Janiny Łukaszewskiej w bydgoskiej Bibliotece Miejskiej (1924 r.)
(
Nadolska A.
), p. 149-168
article:
Rok 1945. Początki komunistycznej propagandy w Bydgoszczy
(
Ławniczak R.
), p. 169-205
article:
Wczesnośredniowieczne i nowożytne cmentarzysko w Pniu, red. Dariusz Poliński, Toruń 2020, ss. 487, il. (Wydawnictwo Edukacyjne „Akapit”, Jagielloński Instytut Wydawniczy, Europejska Fundacja „Pamięć i Dziedzictwo”)
(
Żychlińska J.
), p. 209-224
article:
Radosław Michna, Pruskie szkolnictwo średnie w Bydgoszczy w latach 1815–1920, Bydgoszcz 2020, ss. 457, il.
(
Raczkowski M.
), p. 225-230
article:
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej „Stosunki polsko-jugosłowiańskie w XX wieku”, Belgrad 16–18 września 2021
(
Grysińska-Jarmuła K.
), p. 233-240
article:
Sprawozdanie z VI Międzynarodowej konferencji naukowej „Dobre i złe sąsiedztwa. Budowanie tożsamości lokalnych, regionalnych oraz kontynentalnych w przeszłości i teraźniejszości” - 11-12 maja 2022 r. w Bydgoszczy
(
Maresz T.
,
Grysińska-Jarmuła K.
), p. 241-249
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.