Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Towarzystwo Semiotyczne
Journal
Studia Semiotyczne
Year
2019
Volume
33
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Zamiast wstępu
(
Ciecierski T.
)
article:
Reizm w oczach swego rówieśnika
(
Pelc J.
)
article:
Echo and Pretence in Communicative Irony
article:
Ajdukiewicz, Husserl i Tarski – w sprawie semantycznej teorii poznania
(
Olech A.
)
article:
Comparing Axiomatic Theories of Truth
(
Łełyk M.
)
article:
Ograniczenia semantyki formalnej (logicznej)
(
Woleński J.
)
article:
Limitations of Formal (Logical) Semantics
article:
Fictional Sentences and the Pragmatic Defence of Direct Reference Theories
(
Puczyłowski T.
)
article:
"Logika i język" pół wieku później
(
Szubka T.
)
article:
Czy posiadanie sprzecznych przekonań jest możliwe? Omówienie i krytyka argumentów za psychologiczną zasadą niesprzeczności
(
Tarnowski M.
)
article:
Nauczyć krytycznego myślenia i jasnej mowy. Postulaty krytycyzmu i jasności a sprawa tzw. logiki ogólnej
(
Będkowski M.
)
article:
To Teach Critical Thinking and Clear Speaking. Postulates of Criticism and Clarity and the Issue of So Called General Logic
article:
Okresy warunkowe i operator fikcji
(
Sendłak M.
)
article:
Certain Issues With the Commutativity of the Connective “i”
article:
Ajdukiewicz, Husserl and Tarski-Concerning the Semantic Theory of Knowledge
article:
Is Having Contradictory Beliefs Possible? Discussion and Critique of Arguments for the Psychological Principle of Non-Contradiction
article:
Echo i udawanie w ironii komunikacyjnej
(
Mękarska J.
,
Witek M.
)
article:
Pewne problemy z komutatywnością "i" koniunkcyjnego
(
Magner E.
)
article:
Łukasiewicz and Quine on Empirical and A Priori Sciences
(
Rybaříková Z.
)
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.