Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Gdański
Journal
Media Biznes Kultura
Year
2020
Volume
---
Issue
2(9)
Identifiers
Cover
Volume contents
2(9)
article:
Media we Francji w kontekście czwartej rewolucji przemysłowej Klausa Schwaba. Wybrana problematyka
(
Gajlewicz-Korab K.
), p. 9-22
article:
Rynek prasy kobiecej we Francji w XXI wieku. Charakterystyka na podstawie wybranych tytułów – wstęp do badań
(
Walkowiak N.
), p. 23-33
article:
Rynek prasy drukowanej w Turcji w latach 2012–2020
(
Nowosad A.
,
Turanli U.
,
Grigoriva M.
), p. 35-56
article:
Wykorzystanie Twittera w kampanii wyborczej Donalda Trumpa
(
Kalinowska-Żeleźnik A.
), p. 59-71
article:
Komunikowanie lokalnej instytucji kultury na przykładzie Elbląskiego Towarzystwa Kulturalnego w Elblągu
(
Lusińska A.
), p. 73-91
article:
Wyborcza kampania samorządowa w 2018 roku na łamach lubelskich dzienników
(
Adamik-Szysiak M.
), p. 93-113
article:
Telewizja jako aktor polityczny w ocenie społecznej Polaków
(
Maciejewska-Mieszkowska K.
), p. 115-129
article:
Polish socialist advertising in 1945–1989: Status and sources of and outlooks for the research
(
Perczak J. E.
), p. 131-148
article:
The fourth power? Women in media and in the journalistic profession – equality contexts
(
Balczyńska-Kosman A.
), p. 151-162
article:
Research on the identification of messages contained in the implicatures of advertisements of over-the-counter products sold in pharmacies in Poland
(
Śpiewla K.
,
Świeca L.
), p. 163-175
article:
Wizerunek starszych konsumentów – wstępne wyniki badań empirycznych studentów kierunków ekonomicznych
(
Bałandynowicz-Panfil K.
), p. 171-191
article:
Polsat Games – the new approach to a speciality channel
(
Ciszek P.
), p. 193-205
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.