Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Journal
Kultura i Wychowanie
Year
2019
Volume
16
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Planowanie kariery zawodowej – przegląd wybranych form wsparcia
(
Błachnio K.
), p. 9-21
article:
Wypalenie rodzicielskie – nowe spojrzenie na przemęczonych rodziców. Przegląd literatury oraz badań
(
Mandecka N.
), p. 23-33
article:
Działania podopiecznych destabilizujące relacje w rodzinnym domu dziecka
(
Deja A.
), p. 35-45
article:
„Zrozumieć niepojęte” – specyfika odbioru i przetwarzania bodźców sensorycznych u dzieci ze spektrum autyzmu
(
Pufund D.
), p. 47-58
article:
Love in parenting, upbringing and education of the infants (Contribution to the history of institutional pre-school education in the 19th century using the example of Trnava town)
(
Lopatková Z.
), p. 59-73
article:
Pedagogical love and prosociality in school education in Slovakia
(
Podmanický I.
), p. 75-87
article:
Love as absolute challenge – also for education
(
Rajský A.
), p. 89-98
article:
Is it possible and necessary to cultivate love? Education to love according to “Summa Theologiae” of Thomas Aquinas
(
Wiesenganger M.
), p. 99-107
article:
The problems of humanising technological education
(
Kulyk Y. V.
,
Kulyk Y.
), p. 109-115
article:
Visible Learning and educational policies in New Zealand and Australia
(
Sarbiewska A.
), p. 117-132
article:
How to make a step towards future education. Teaching/learning methods in higher education for the 21st century
(
Siliņa D.
,
Witerska K.
), p. 133-147
article:
Recenzja książki: Tomasz Leś, Koncepcje mądrości w filozofii Sokratesa, Platona i Arystotelesa, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2016, 168 ss.
(
Stępkowski D.
), p. 149-153
article:
Zajęcia taneczne z młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną jako forma terapii pedagogicznej
(
Lewandowski K.
), p. 155-163
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.