Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
Journal
Com.press
Year
2021
Volume
4
Issue
1
Identifiers
Cover
Volume contents
1
article:
Rola mediów tradycyjnych oraz mediów społecznościowych podczas „pandemicznych” wyborów prezydenckich w USA – aspekty prawne i ustrojowe
(
Kocjan J.
), p. 6-21
article:
Zaprzeczenie jako forma oswajania sytuacji kryzysowej . Teorie spiskowe wokół pandemii wywołanej koronawirusem wśród społeczności internetowych
(
Veltzé K.
), p. 22-35
article:
Wpływ pandemii COVID-19 na komunikację polskich klubów żużlowych w mediach społecznościowych – analiza zjawiska
(
Babicz A.
), p. 36-51
article:
Związki mediów ze światem sportu: wydarzenia sportowe jako wydarzenia medialne
(
Skucha W.
), p. 52-67
article:
O sztuce opowiadania historii. Wykorzystanie storytellingu w kampaniach społecznych i reklamach komercyjnych
(
Bielecka A.
), p. 68-87
article:
Podsłuch komputerowy jako środek zwalczania cyberprzestępczości w świetle ochrony tajemnicy komunikowania się
(
Jarocka J.
), p. 88-105
article:
Nowe narzędzia i techniki zwiększające trafność badań internetowych
(
Saad D.
), p. 106-121
article:
Przeciwdziałanie dezinformacji w dobie pandemii COVID-19
(
Wigienka S.
), p. 122-137
article:
Telewizja – uzdrawiające panaceum czy współczesne pandemonium? Recenzja: Piotr Tomasz Nowakowski, Fast food dla mózgu, czyli telewizja i okolice, Maternus Media, Tychy 2002, ss. 112
(
Flak Ł.
), p. 138-143
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.