Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Gdański
Journal
Ars Educandi
Year
2012
Volume
---
Issue
9
Identifiers
Cover
Volume contents
9
article:
Pedagogika krytyczna dziś - słowo wstępne
(
Stańczyk P.
), p. 7-10
article:
Wokół pedagogiki krytycznej (retrospekcja i projekcja na tle problemów i doświadczeń w pedagogice polskiej)
(
Witkowski L.
), p. 13-35
article:
Pedagogika krytyczna dziś?
(
Kopciewicz L.
), p. 36-39
article:
Pedagogika w potrzasku między humanistyką a naukami społecznymi
(
Śliwerski B.
), p. 40-55
article:
Pedagogika krytyczna i badania zaangażowane: ideologia, interesy, naiwność
(
Stańczyk P.
), p. 59-80
article:
Emancypacja przez wychowanie: od oświecenia do pragmatyzmu
(
Szumlewicz K.
), p. 81-89
article:
Krytyczna pedagogika religii – zarys problematyki
(
Dąbrowski S.
), p. 90-111
article:
Denaturalizacja racjonalności instrumentalnej w edukacji menedżerskiej w Polsce
(
Zawadzki M.
), p. 112-130
article:
Demokracja i uczenie się w miejscu pracy
(
Noworolnik-Mastalska M.
), p. 131-140
article:
Wytwarzanie kapitałów rodzajowych w procesie edukacji i jego wpływ na funkcjonowanie kobiet i mężczyzn
(
Szczygieł P.
), p. 141-151
article:
Tworzenie wiedzy pedagogicznej z perspektywy archetypowych wymiarów kobiecości i męskości
(
Walczak A.
), p. 152-174
article:
Tabu seksualności seniorów jako wyzwanie dla współczesnej geragogiki
(
Imbierowicz A.
), p. 177-190
article:
Krytyczne konteksty tworzenia wiedzy na pograniczu pedagogiki radykalnej i współczesnej sztuki zaangażowanej
(
Rzeźnicka-Krupa J.
), p. 191-205
article:
Polska edukacja na łamach opiniotwórczych tygodników. Analiza dyskursu w praktyce
(
Dobrołowicz J.
), p. 206-214
article:
Kontrola interpretacji i interpelacja podmiotów. Możliwości zastosowania Krytycznej Analizy Dyskursu w badaniu podręczników szkolnych
(
Starego K.
), p. 215-237
article:
Pozycja studentów na uniwersytecie przyszłości – analiza wybranych dokumentów z debaty nad reformą szkolnictwa wyższego
(
Stankiewicz Ł.
), p. 238-256
article:
Heterotopia teatru – inwazja na przestrzeń miejską: Bajkobus Wrocławskiego Teatru Lalek
(
Janik A.
), p. 259-271
article:
Od pedagogiki krytycznej ku postkrytycznej pedagogii (z metodą Montessori w tle)
(
Jendza J.
,
Rzeplińska A.
), p. 272-283
article:
O dwóch rodzajach krytycznego podejścia do zmiany wśród neofilologów na polskich uniwersytetach
(
Karpińska-Musiał B.
), p. 284-305
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.