Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Journal
Prace Filologiczne. Literaturoznawstwo
Year
2018
Volume
---
Issue
8(11) cz.2
Identifiers
Cover
Volume contents
8(11) cz.2
article:
Dual codes: Text within a Text in Lotman and Kristeva
(
Spassova K.
), p. 13-28
article:
Tzetzes’ source of information on the Foundation on the Alexandrian Library
(
Pietruczuk K.
), p. 29-38
article:
Stefania Chłędowska – zapomniana nowelistka
(
Mazur A.
), p. 39-51
article:
Przestrzenie zdziwienia w tekstach podróżniczych Michała Tyszkiewicza i Józefa Ignacego Kraszewskiego
(
Górska-Szkop B.
), p. 53-66
article:
No haber salido de mi biblioteca”. Notatka z lektury „Sławy” („La fama”) J.L. Borgesa
(
Płaszczewska O.
), p. 67-79
article:
Ironia i nihilizm. Figura bibliotekarza w Posłuchaniu u Lucypera Józefa Sękowskiego
(
Ławski J.
), p. 83-94
article:
Książki się czyta, a biblioteki zwiedza. Adolf Pawiński i portugalskie księgozbiory
(
Bąk M.
), p. 97-108
article:
Między nauką a biblioteką? Profesor Józef Przyborowski, bibliotekarz Biblioteki Ordynacji Zamojskiej, i jego publikacje o dawnej literaturze i książce
(
Kacprzak M.
), p. 109-125
article:
Biblioteka-uniwersytet. Zakład Narodowy im. Ossolińskich we wspomnieniach Stanisława Wasylewskiego
(
Kielak D.
), p. 127-136
article:
Fantastyczne biblioteki widmowe. Od fikcyjnych książek do pozatekstowych artefaktów
(
Całek A.
), p. 139-155
article:
Biblioteka Blooma
(
Paszek J.
), p. 157-166
article:
Biblioteka jako przestrzeń poznania
(
Osiński D. M.
), p. 168-180
article:
„Wykształcony wbrew swej woli” – motyw biblioteki w „Zbyt głośnej samotności“ Bohumila Hrabala
(
Królak J.
), p. 181-193
article:
O znaczeniach biblioteki w „Adelheid“ Vladimíra Körnera. Studium przypadku
(
Ćwiek-Rogalska K.
), p. 195-205
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.