PL
DOI: 10.19251/ne/2018.28(27) Streszczenie Praca prezentuje kolejne, trzecie wyniki badań wizerunku pracodawcy wśród młodego pokolenia. Poprzednie badania zawierały kontekst zarządzania talentami (2014) oraz wyróżniania się poprzez realizację funkcji personalnej (2015). Przyjęto przypuszczenie, że tendencja do strategicznego traktowania EB nasila się w postrzeganiu tego zjawiska przez pokolenie Y. Przedstawiono syntetyczne zestawienia wyników, odnosząc je do dwóch poprzednich badań. Respondentami były osoby do 45 lat z aglomeracji wrocławskiej. Konkluzje potwierdziły to przypuszczenie. W planowanych, kolejnych badaniach weźmie się pod uwagę kontekst branżowy. Przesłanka ta wynika z wstępnych ocen tego zjawiska, przy okazji realizacji prac dyplomowych przez studentów Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Słowa kluczowe: wizerunek, pracodawca, badania, młode pokolenie.