Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Journal
Rozprawy Społeczne
Year
2016
Volume
10
Issue
3
Identifiers
Cover
Volume contents
3
article:
Pokolenie Alpha – nowy wymiar tożsamości?
(
Gruchoła M.
), p. 5-13
article:
Refleksje na temat godnego społeczeństwa, godnego człowieka, godnej niepełnosprawności
(
Garbat M.
), p. 14-19
article:
Sąd Okręgowy w Białej Podlaskiej w latach 1919-1931. Dzieje ustrojowe i pozostałość aktowa
(
Magier D.
), p. 20-27
article:
Medialne formy popularyzacji muzyki poważnej
(
Borhulevych L.
), p. 28-35
article:
Znaczenie osób niepełnosprawnych w życiu studentów na Białorusi
(
Wołosiuk B.
), p. 36-41
article:
Aktualne wybory edukacyjne absolwentów gimnazjów na terenie powiatu bialskiego
(
Nazaruk S.
,
Marchel J.
), p. 42-53
article:
Wybory edukacyjne studentów Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej w kontekście bezpieczeństwa społecznego
(
Smarzewska A.
,
Melaniuk E.
,
Szepeluk A.
), p. 54-63
article:
Wiedza więźniów Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim na temat instytucji i form resocjalizacji penitencjarnej oraz pomocy postpenitencjarnej
(
Wolińska P.
), p. 64-70
article:
Zagrożenia w cyberprzestrzeni a bezpieczeństwo jednostki
(
Żuk J.
,
Żuk M.
), p. 71-77
article:
Zachowania zdrowotne nauczycieli wychowania fizycznego jako element kompetencji zdrowotnych
(
Kubińska Z.
,
Pańczuk A.
), p. 78-85
article:
Bogusław Śliwerski, „Edukacja (w) polityce. Polityka (w) edukacji. Inspiracje do badań polityki oświatowej”, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2015, wyd. 1, ss. 676
(
Skubisz J.
), p. 86-88
article:
Sprawozdanie z XIII Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Polityka edukacyjna w kształtujących się społeczeństwach wielokulturowych”
(
Ruszkowska M.
), p. 89-90
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.