Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego
Journal
Psychologiczne Zeszyty Naukowe
Year
2017
Volume
---
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Teoria różnorodności ambicjonalnej
(
Jerzak J.
)
article:
Ujednolicona chronologia i metryka rozwoju ontogenetycznego
(
Karandashev Y.
), p. 11-134
article:
Znaczenie uczestnictwa w grupach wsparcia w powrocie do równowagi psychicznej osób po doświadczeniu straty dziecka
(
Trepka-Starosta J.
,
Starosta J.
), p. 13-36
article:
Trauma a wzorzec objawów impulsywnych u kobiet chorujących na bulimię psychiczną i kompulsywne objadanie się
(
Izydorczyk B.
), p. 37-54
article:
Poczucie odmienności i osamotnienia u dzieci zdolnych
(
Pufal-struzik I.
), p. 55-72
article:
Представление о себе и своем будущем в аспекте отношения к родному краю
(
Бызова В. М.
,
Перикова Е. И.
), p. 73-84
article:
Teoria umysłu a awersja do nierówności – projekt badania z wykorzystaniem gry ultimatum z udziałem osób ze spektrum zaburzeń autystycznych
(
Grabizna A.
,
Maciejewska R.
,
Moczulska M.
), p. 85-100
article:
Развитие информационно-компьютерных технологий как фактор, влияющий на социальное здоровье личности
(
Ермоленко И. А.
,
Северин А. В.
), p. 101-110
article:
Права ребенка в представлениях подростков: опыт психологического исследования и проектирования образовательных программ
(
Черная А. В.
), p. 135-148
article:
Perspektywa oceniania a spostrzegana atrakcyjność twarzy upiększanych cyfrowo: różnice międzypłciowe
(
Gawron D.
), p. 149-162
article:
Modele selekcji deskryptorów osobowych w badaniach psycholeksykalnych −podejście klasyczne i nierestrykcyjne
(
Misiuro T.
), p. 163-178
article:
Аутодеструктивное поведение
(
Ипатов А. В.
,
Шишигина Т. Р.
), p. 179-196
article:
Kary i nagrody stosowane przez rodziców a samoocena młodzieży
(
Kuźmik M.
), p. 197-208
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.